פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן פרטים לילדי הורים קשישים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
חברת הביטוח דיקלה כתובת:
תיאור הבעיה:
אני בת של הורים בני 84 שנים
אבא חולה סרטן כבד וסטומה שמטפל באמא שמחודש 9/10 נעשתה חולה סיעודית
ומקבלת עזרה של 16 שעות שבועיות . ובנוסף ניצולי שואה .
מבוטחים בכללית מושלם שנים רבות מאז תחילת הביטוח וכנ"ל סעודי .
פניתי לחברת דקלה על מנת ולבדוק את זכויות הורי ונאמר לי לפנות לכללית לקבלת הפוליסה ,בכללית נאמר לי שקיימת חוברת .אך גם שם אין תשובה ספציפית לגבי סכום גבוה התשלום חודשי עבור אימי שאנו מעבירים לבית אבות סיעודי.מדוע קל כל כך לגבות פרמיה חודשית במשך כל כך הרבה שנים ולא להגיב כשצריך
מבחינה לא פורמלית אני איש הקשר ואני מטפלת בכל הנושא .העברתי צילום ת.ז שאני הבת ,מבקשים יפוי כח מהורי .גם זאת העביר אך מדוע לא ניתן לענות על שאלה כל כך פשוטה . כל הפרוצדורה מול הורים סיעודיים מקשה כל כך עליי כבת שגם אמא בעצמה ,ועובדת .וקשה לה מהצד לראות את הורייה עוברים כל כך הרבה סבל וחוסר כבוד ענקי מצד הקופה הרופאה ובית החולים שקיימת הרגשה שזורקים את כל האחריות עלינו ואין עם מי לדבר וכל צד מתנער מאחריות
ו סוג הנזק :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה