פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רשלנות רפואית של מנהלת מכון רנטגן סניף רמז רחובות - ד"ר ויתקין ולריה נושא התלונה:
טויטו לימור שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏22 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
מכון רנטגן סניף רמז רחובות כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כמה חודשים התגלה אצלי גוש בבלוטת התריס שאושר לאחר ביצוע בדיקת אולטראסאונד במכון מור. נתבקשתי ע"י רופאת המשפחה שלי להיות במעקב ולבצע בדיקת אולטראסאונד חוזרת בעוד שלושה חודשים. היום ביצעתי את הבדיקה במכון רנטגן של הכללית במרפאת רמז ברחובות, לאחר המלצה של רופאת המשפחה לבצע שם את הבדיקה כיוון ששם מתבצעת הבדיקה ע"י רופאים של בי"ח קפלן שהם מומחים בתחום. הטכנאית שביצעה את הבדיקה הייתה מאוד יסודית והשוותה בין התוצאות של הבדיקה הקודמת לבין מה שהיא רואה עכשיו, ואחרי ששאלתי אותה היא אמרה לי שהגוש מעט גדל. אחרי כמה דקות קיבלתי את המכתב הרשמי של ממצאי הבדיקה עם החותמת של ד"ר ויתקין, במכתב היה כתוב שלא נמצאו גושים ושהבדיקה תקינה. שמחתי מאוד לקבל את התוצאה הזאת אבל זה היה נראה לי תמוה כיוון שהטכנאית אמרה לי אחרת. חזרתי אל הטכנאית ושאלתי אותה איך יתכן שד"ר ויתקין כתבה שהכל תקין ואין גוש כאשר היא אמרה לי שיש גוש והוא אף גדל. הטכנאית פנתה לד"ר ויתקין עם התשובה לבירור, וכיצאה ממנה התנצלה שיש היום המון לחץ ולכן הייתה טעות בתשובה של ד"ר ויתקין, ושהיא כותבת לי מכתב חדש, ובמכתב החדש אכן היה כתוב שיש גוש שגדל.
זהו מקרה קלאסי של רשלנות, אם לא הייתי מספיק עירנית הייתי חושבת שהכל תקין, חוזרת הביתה שמחה וטובת לב, ואף מפסיקה את המעקב, למרות שיש בגרוני גוש שגדל ואף יתכן שהוא סרטני!! ד"ר ויתקין היא התחנה הראשונה של חולי סרטן לגילוי מוקדם, וידה "צריכה לרעוד" כאשר היא חותמת שבדיקה היא תקינה על סמך הצצה שיטחית בצילומי האולטראסאונד, זה עניין של חיים ומוות ולא הייתי רוצה לחשוב כמה אנשים שוחררו הביתה עם תוצאה תקינה שלמעשה הסרטן בגופם מתפתח!! אני דורשת שיקראו את ד"ר ויתקין לסדר וידגישו בפניה את החשיבות הרבה ואת האחריות הגדולה של תפקידה, שבו בהינף יד היא יכולה לחרוץ גורל של אדם.
זלזול בחיי אדם סוג הנזק :
לקרוא את ד"ר ויתקין לסדר, ואף אם צריך להשהות אותה מתפקידה, להדגיש את האחריות הכבדה של תפקידה, אני רוצה שידה תרעד בכל פעם שהיא שמה את החותמת שלה על מכתב שבו פיענחה ממצאי בדיקה. ושתבדוק את הצילומים בצורה מקיפה ומקצועית, גם כאשר יש המון אנשים מחכים. פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה