פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי נכונות לקבל מטופל נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
ארצי כתובת:
מוקד זבולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18/03/11 פניתי למרפאת זבולון לשם טיפול בילדי ינון(אורי) שלמה
ת.ז-32764263-3 עקב תלונות מצידו על כאב וגירוד בתוך העין,
(יש לציין שבני עבר טיפול ברמב"ם ע"י רובניוב ממחלקת עניים להוצאת גוף זר(שבב),
הרופא גם ציין שכל תלונה של הילד יש לגשת לרופא)
האחות במרפאה לא ערכה לבני שום בדיקה רק שאלה למה הגענו ואז בדקה עם הרופא דן נבון מ.ר-012575 אם יוכל לקבל את הילד בן -5 אך הרפא התנגד,
ואז רצתה האחות לפנות אותנו לרפא אחר ברמבד במוצקין,
אני ואשתי התנגדנו וטענו שבאנו למקרה שלדעתנו הוא דחוף ורופא חייב לבדוק אתו מדחיפות אך לא עזר,
פניתי לרופא בבקשה שרק יבדוק את הילד כדי שנהיה רגועים אך הוא לא היה מוכן בשופ פנים ואופן להסתכל על הילד(לא היה שום לחץ של מטופלים שחיכו בתור),
ואז פניתי לקבלה ושם סוף סוף מצאתי קשב ובכלל היא טענה אני לא מבינה למה לא מטפלים בכם ונתנה הוראה לאחות להכניס אותנו לרופא,
אני חושב שהיחס שקיבלנו כמטופלי כללית היה משפיל ומעליב ע"י האחות ובראשה הרופא שללא שום רחמים וכבוד למקצוע לא היה מוכן לטפל בילד שטוען ובוכה שיש לא כאבים בעין,
עוגמת נפש סוג הנזק :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה