פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת טיפול נושא התלונה:
אוחנה שרון שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
21.11.2010 פניתי למרפאה של הכללית למקצוע כירורגיה על מנת לבצע בדיקה. ניתן לי טיפול ונאמרה לי מה הבעיה, אך ללא הועיל הטיפול לא עזר בכלל. פניתי שוב לכירורג לאחר כחודש וזה אמר לי שהבעיה שאובחנה אצלי לפני כן לא נכונה כי אם מדובר במשהו אחר, ניתן לי טיפול אך גם הוא לא הועיל והבעיה נמשכה. לאחר כחודש וחצי פניתי שוב לכירורג ושוב אובחנה הבעיה שאיבחן הכירורג הראשון, אילו שעכשיו ניתן לי טיפול שונה מזה של הכירורג הראשון וגם זה לא הועיל. לצערי ענף הרפואה במדינתינו רדום ואף לוקה בחסר. מה צריך לעשות אזרח על מנת לקבל את הטיפול המתאים לו? אזרח שמשלם סכום רציני לכללית "מושלם-פלטינום" (איזה מושלם ואיזה פלטינום?) וגם 20 ש"ח בעבור כל ביקור אצל מומחה, מלבדלכל אלו גם עבור המשחות הרבות שאותן נתנו לי עלו לי המון כסף. אני סובל מהבעיה כאמור כבר יותר מ 4 חודשים, עדיין אני חש את אותו כאב וסובל מאותם תסמינים שאיתם הגעתי לכירורג הראשון, אנא עזרו לי מדובר במקום רגיש וזה לא נעים בכלל לדעת שאתה מוציא המון כסף על כלום. הבעיה גם מפריעה לי למהלך התפקוד היומי מאחר שזה כואב ומגרד מאוד.
גופני סוג הנזק :
אני רוצה פתרון מיידי לבעייתי הגופנית פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור- הנהלה רא שם ותפקיד:
הכללית מובילה בשירות ובטיפולים הרפואיים שמעניקה ללקוחותיה. צר לנו אך בפניות מסוג זה לא ניתן לטפל ללא פרוט הבעיה הרפואית, וברור לנו שהאתר החשוף לעיניי כל אינו המקום המתאים לכך.
על מנת לטפל בפנייתך באפשרותך לפנות עם פירוט הבעיה לפניות הציבור במחוז מרכז פקס 03-9687673 או במייל [email protected].
תגובה:
לפנות לפניות הציבור במחוז מרכז פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה