פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס עוין ומעליב נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום! לפני כשנתיים וחצי נישאתי, וקצת לאחר מכן, אמי, המשלמת את ביטוח הבריאות "כללית מושלם" עבורי קיבלה שיחת טלפון מנציג "כללית מושלם פלטינום" שהציע לה להרחיב עבורי את הביטוח, כיוון ש"הפלטינום מכסה הרבה הוצאות לנשים בהריון, והבת שלך נישאה אז היא בטח תהיה בהריון בקרוב". חשבתי שזו חוצפה אך הנחתי שמדובר בנציג אחד קצת חסר גבולות. לאחרונה, התוודעתי מחברה, שנציגה מפלטינום התקשרה אליה בעקבות יום הולדתה ואמרה לי כי "היא כבר בת 27 ובטח עוד מעט תרצה להיכנס להריון". שתינו פנינו למוקד הכללית. לפנייתי (בה טענתי שזאת חציית גבולות לומר לי/לחברתי מתי צפוי מאיתנו להיכנס להריון) נעניתי כי "מתנצלים אם רגשותיי נפגעו אולם מופרז לקבוע כי הנציג הכתיב לנו מתי להיכנס להריון". במכתב מנומק יותר הסברתי להם שאני חושבת שזו חציית גבולות כי הם, דרך בדיקת הפרטים שלי, מניחים כי כיוון שהתחתנתי או הגעתי לגיל מסוים עליי להתחיל ללדת. כתבתי שהיה הגיוני להציע את כל שירותי הפלטינום, ביניהם גם שירותי הריון, אבל לא להציג זאת כך שמצופה ממני להיכנס להריון בגלל נסיבות גיל או משפחה. מעבר לכך, האם לא יהיה מכאיב לאישה שמנסה להרות ולא מצליחה לקבל שיחת טלפון מעין זו?? ומאיפה הזכות "לקבוע" שלאור מצב מסוים או גיל מסוים ארצה לבטח להיכנס להריון? למכתבי זה קיבלתי מכתב לקוני שאומר שמחוייבות הכללית ליידע את כל לקוחותיה במגוון השירותים. כיוון שהמכתב לא התייחס לרוב הנקודות שהעליתי, פניתי טלפונית להנהלת פניות הציבור של הכללית שם נעניתי בגסות ("אולי נפטר את כל 30,000 העובדים של הכללית" ו- "את חושבת שזאת חציית גבולות, נשים אחרות אומרות תודה"). הכללית הפגינה יחס מזלזל, מעליב וחוסר אכפתיות כללי כלפי לקוחותיה. פניתי לנציב פניות הציבור. לא ברור מה יעלה בגורל לאור תגובותיהם עד כה. אני אעבור לקופת חולים שנותנת כבוד ללקוחותיה ולא עונה להם בצורה כזאת.
עלבון סוג הנזק :
התנצלות והנחיית הנציגים בגבולות פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
עמית אופנר פניות הציבו שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה אלינו מספר פעמים בנושא וקיבלה תשובות לפניותיה. יחד עם זאת לאור פנייתה החוזרות נבקש להבהיר פעם נוספת כי אנו רואים חובה לפנות לכלל מבוטחי "שירותי בריאות כללית" ולידע אותם בתנאי תוכניות השב"ן ובחשיבותן. תוכניות שירותי הבריאות הנוספים מהווים כיום מרכיב חיוני בשירותי הבריאות ומתפקידנו להסב את תשומת לב המבוטחים לכך תוך הדגשת הכיסויים הרלווטיים אליהם ע"פ קבוצות גיל. אנו מצטערים כי הלקוחה חשה נפגעת מצורת הפנייה אליה.

לשרותכם.
תגובה:
פניית הלקוחה הועברה לתשומת לב העוסקים במלאכה בדגש על הצורך להקפיד על רגישות וצנעת הפרט.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה