|
|
|
|
|
|
יחס מזלזל |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתי עברה טיפול אורטודנטי לקוי ע"י דר' ניסים תבורי פניתי לתלונות הציבור ששלחו אותי לרופא בורר שאכן קבע שהטיפול לקוי ויש צורך בטיפול אחר שהקופה תשא בהוצאות הכספיות וחייבו אותי לחזור לדר' ניסים תבורי אולם הרופא לא מוכן לטפל בילדה וגירש אותנו בניבולי פה (הסייעת היתה המומה ועדה למתרחש) ומאז 6.5 אני מעבירה מיילים מכתבים וטלפונים כל בוקר אך איש אינו עונה גם לא רחל מלנצקי מנהלת תלונות הציבור לא מחזירה טלפון בושב לקופה שמפרסמת "הכי טובה למשפחה" ולרופא שנשבע לטפל בכל אדם ולא מפותח מספיק רגשית להבין שהןא לא היה בסדר וחבל על כספי שנזרק סתם.
|
|
|
|
|
|
|
|
קופת חולים כללית שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|