פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זמני המתנה נוראיים !!! שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
פתח תקווה - עמישב כתובת:
קופחת חולים בעמישב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוח דיי חדש של סניף עמישב הכמות פניות שלי למרפאה בשנה אולי פעם אחת וכל פעם שאני מגיע לשם אין מענה התור ארוך וללא התייחסות והזמן המתנה הממוצע שם הוא כשעתיים עד ארבע .
לדוגמא היום הגעתי למרפאה בסביבות 9:10 לאחר שסבלתי מכאבים בפלג גופי העליון ביקשתי לראות רופא והסברתי את סיבת הפניה הפנו אותי לאחות , האחות טענה שלא מוכנה לראות אותי ושאני אחכה ליד דלת הרופא שתראה אותי , איתי חיכו כ 10 אנשים חלקם בכלל לא תור וחלקם אפילו לא דחופים ישבתי וחיכתי ולא רציתי להפריע שאלתי מי אחרון וחיכתי כל כ 30 חצה יצאה הרופא ופשוט הכניסה אנשים ללא תור ולאחר שראיתי שאין סיכוי להכנס פניתי לקבלה והיא מצא לי תור ל 11:00 השעה הייתה כבר 10:20 חיכתי וחיכתי ושוב כל כ חצי שעה יצאה הרופא ושוב מכניסה אנשים . לבסוף החלטתי שפשוט נמעס לי ויצאתי עם כאבים מהמרפאה וקבעתי תור ליום שישי ושוב אני מאמין שאותו הסיפור גם מחר (זאת לא פעם ראשונה ) לא יכול להיות שבן אדם ישב עם כאבים כ 3 שעות ללא הייתחסות במקום מכובד שכזה , עם כל הכבוד לרופא שאולי היא מאוד אחראית בכל טיפול אבל מה החוצפה הזאת לקבוע תורים לכל 10 דקות שמעולם לא קרה ששנכנסים בזמן . עם כללית לא יכולה לעמוד בטיפול של 10 דקות אז תקבעו כל 25 דקות אין פה שום היגיון בזמן המתנה שכזה .. ויתרה מכך בגלל שאני יודע שככה השירות שם אני פשוט הרבה פעמים מעדיף לדחות את הפניה ומקווה שהכל היה בסדר וברור לי שזה ממש לא תקין הרי צריך מידי פעם לבצע בדיקות שגרתיות אך במצב הקיים זה בילתי אפשרי וחייב להפסק במידי !!! אני מבקש בכל לשון של בקשה אנא התייחסו לפניתי בהקדם .. ואני מאמין שבמידה ולא היה שינוי לקוח של כללית אני לא היה ..
עדיין סובר מכאבים סוג הנזק :
קיצור זמני המתנה במרפאה , ביקורת על התנהלות המרפאה , שינוי זמני קביעת תורים בהתאם למהירות הרופא , הוספת רופא למרפאה . פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור מחוז דן פ שם ותפקיד:
נשלח מענה ישירות ללקוח . תגובה:
כנ"ל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה