פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ומשפיל (ניתוק בפנים) של פקידה במרפאה נושא התלונה:
‏יום שני ‏06 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ארצי כתובת:
רפואה משלימה אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:

לכבוד
האגף לתלונות הציבור,
שמי מורן גואטה, בשל בעיות בריאותיות המקשות עלי מאוד בתיפקוד היומיומי הוצע לי ע"י רופא מומחה, אליו הגעתי בשל בעיותי, לנסות את שירותי הרפואה המשלימה. לאחר יעוץ במרפאה לרפואה משלימה אשקלון הכינו לי תוכנית טיפולים שונים עליהם שילמתי מראש ובמזומן. רציתי ליידע אתכם בקשר ליחס שנותנות הפקידות שם שבאופן כללי אף פעם לא היה יותר מידי סימפטי, אך מה שקרה לי בתאריך 6.6.11 בשעה 09:30 היה שיא! התקשרתי למרפאה ענתה לי המזכירה מרינה (יש אחת בשם זה) אני שואלת אותה שאלות אודות חשבוני כי עשו לי החלפה בין טיפולים מסויימים ודברים לא הסתדרו לי, היא מסרה מידע כללי ולא ענתה בדיוק לשאלותי וגם מה שאמרה סתר לחלוטין את דברי חברותיה בעבר-אמרתי לה שהן לא מתואמות בינהן וכל אחת מוסרת לי מידע אחר בבקשה תעלי את פרטי מולך במחשב ותאמרי לי בדיוק מה קורה היא שוב אמרה דברים כלליים ולא ענתה לשאלותי הספציפיות (אמרה לי כמה טיפולים ואילו יש לי כאשר אני חוזרת ושואלת על העלות והזיכויים המגיעים לי)
הרגשתי שהיא לא מבינה אותי ולא מנסה יותר מידי לעזור לי אמרתי לה שוב* בבקשה תעלי מולך במחשב את המידע אני יודעת שדברים כאלה אמורים להיות מצויינים מולך היא לא רצתה להשיב לשאלתי ואמרה לי שאתקשר כשקרן המנהלת תהייה ואלה דבריה: "טוב אני לא יודעת מה להגיד לך תתקשרי כשקרן תהייה כאן טוב חג שמח" ואז טרקה, ממש כך! את הטלפון בפני! חשוב לי לציין שתוך כדי דבריה-"תתקשרי כשקרן תהייה כאן" אני דיברתי-אמרתי אבל זה מידע שמופיע.. היא לא נתנה לי לדבר ואמרה בנימה תוקפנית "חג שמח" וטרקה לי תוך כדי שאני מדברת. אני שואלת את עצמי אם זו הדרך לתת שירות בשרותי בריאות כללית. אני לקוחה בקופה מזה שנים רבות ואף כחצי שנה שאני מבוטחת בפלטינום. לדעתי לא מגיע לי יחס משפיל ומזלזל זה. נגרמה לי עוגמת נפש עצומה אני פשוט מזועזעת מהחוצפה ועזות הפנים של הפקידה לטרוק ללקוחה טלפון תוך כדי שהיא מדברת אין מילים לתאר את ההשפלה הרגשתי נורא מה שלא עזר למצבי הבריאותי שממילא בעייתי. זה המקום לציין שאותה פקידה-מרינה, עשתה לי "טעות" בחישוב התשלום בעבר על הטיפולים מה שקרן המנהלת גילתה וזיכתה אותי ביותר ממאה ₪. לאחר כמה דקות בהם ניסיתי לצאת מההלם מעוצמת חוצפתה התקשרתי שוב וענתה פקידה אחרת (סולי) שדברה יותר יפה וניסתה להרגיע אותי היא שכנראה יותר מבינה עיניין הסבירה לי בדיוק את כל מה שרציתי לדעת וענתה על שאלותי הספציפיות בדיוק על אותם שאלות שמרינה משום מה לא רצתה לענות ובחרה לטרוק לי (מה שהחשיד אותי שמא יש משהו שהיא מנסה להסתיר). לסיכומו של עיניין ביקשתי מסולי לבטל את כל הטיפולים שנשארו לי במרפאה זו איתם אני לא רוצה להיות בכל מגע עתידי כלשהו עם יחס כזה מזלזל. ושקלתי אף לעזוב את הקופה חבל שתפוח רקוב אחד ישליך על כל הסלסילה ודי לחכימא ברמיזה.
אשמח לקבל מענה למכתבי.
לטיפולכם ולתשומת ליבכם
לחץ דם גבוה סוג הנזק :
לקבל ממנה התנצלות בכתב או בטלפון זה לדעתי, המינימום שמגיע לי פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה