פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המתנה לרופא מקצועי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
קופת חולים לין, חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום 26/5/11 קבלתי הפניה מרופאת המשפחה למח' אנדוקרינולוגיה בגין קלציום גבוה וחסר בויטמין D וזה לאחר מעקב של קרוב לשנה ע"י רופאת המשפחה , כשצלצלתי למוקד קופ"ח נתנו לי תור ל-15/8/11 וזה אומר לחכות קרוב לשלושה חודשים, לאחר שפניתי למוקד תלונות קופ"ח וזאת לאחר שהעברתי בקשה פעמיים במייל הם טענו שהמייל לא נתקבל, בטלפון הם הקדימו לי התור ל-10/7 וזה אומר גם לחכות מעל חודש וחצי.
ברצוני לציין שאני סובלת מבעיות גב כנראה בגלל עודף הסידן וזה מעכב אותי ללכת לרופא מומחה, היות ואני ממתינה לבדיקת רופא האנדוקרינולוגיה.לטיפולכם אודה בברכה שרה.
בריאותי סוג הנזק :
הקדמת התור. פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה