|
|
|
|
|
|
ביטוח חול ומוקד שירות |
נושא התלונה: |
קאשי עמית |
שם/כינוי: |
יום שלישי 14 יוני 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
עשיתי ביטוח כללית חו"ל באינטרנט ובטעות נלחץ לי ביטוח איתור וחילוץ במקום ביטוח מחשב נייד. פניתי 6 פעמים (אני ממש לא מגזים!!) למוקד כללית חו"ל ולא חזרו אלי. מסתבר שהשיחה מגיעה רק למוקד טלפוני חיצוני ששולח הודעות לכללית או לכלל או השד יודע לאן.
בכל מקרה אף אחד לא חזר אלי וכבר עבר שבוע שלם. אפילו לבטל את הביטוח כדי שאני אעשה אותו מחדש באינטרנט הם לא מסוגלים. אי יעילות משווע.
שיא החוצפה היה כשמוקדנית ניתקה לי את הטלפון בפנים לאחר שביקשתי (בנימוס רב יש לציין) טיפול יותר רציני. הם מקליטים את השיחות אבל כשהתקשרתי שוב להתלונן משום מה אחראית המשמרת רחלי לא הצליחה לברר מי המוקדנית החצופה, שאפילו לא אמרה את שמה.
אני מקווה מאד שאני לא אזדקק לביטוח שלהם כי מי יודע איזה שירות אני אקבל אם חו"ח יקרה מקרה חירום רפואי.
|
היעדר ביטוח |
סוג הנזק : |
עדכון הביטוח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קופת חולים כללית שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|