פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטולי תורים חוזרים לרפואה מקצועית-ללא יידוע הלקוח נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד: בריאות כללית לעיון הנהלת המחוז

פרטי הפונה: אפרים יפתח ת.ז. 054550223

הנדון: ביטולי תורים חוזרים לרפואה מקצועית-ללא יידוע הלקוח



כותרת: השרות ללקוח בקופה נותר לצערי פרימיטיבי וירוד .נקעה הנפש מהזלזול בזמנו של הלקוח ובעלבון שאני סופג פעם אחר פעם.

אני עובד במרכז הארץ אך גר בצפון. בחרתי להפסיד יום עבודה ביום 4 ביולי כי נצטוויתי להגיע לרופא א.א.ג -דר'יפים פיינמן במרפאת עומר בעפולה..

לצורך ייעול -ריכזתי לאותו יום גם רופאה בתחום נוסף .

ה ת ו ר ב ו ט ל - ואיש לא מסר לי על כך שום הודעה.

לאחר שהבעתי זעם במוקד 2700 קבעו לי תור חדש במרפאת אסף בעפולה.

שוב ה ת ו ר ב ו ט ל - ואיש לא מסר לי על כך הודעה.

(גיליתי במקרה מנציגת המחוז שנזכרה לספר לי שדר' יפים פוטר מעבודתו).

נזעם שוב שוחחתי עם נציגה בכירה ב- 2700 -רותי- ובלחצי תנסה ב פ ע ם ה ש ל י ש י ת לאתר עבורי תור ביישוב מרוחק (ולא בעפולה).

חברי בהנהלת בריאות כללית: די!! זמני לא הפקר. כגוף נותן שרות אין לכם כבוד

להבטחה וגם לא כבוד מקצועי לעצמכם.

נמאס לי לשמוע " לא אנחנו ביטלנו- זה הם" או בניסיון להפוך אותי לכדורגל: " "תתקשר לפה ותתקשר לשם זה לא תפקידנו..". ואמנם מה תפקידכם?

ראו נא: אם אני שהנני לקוח אסרטיבי מתבזה כך- מה עושים לאחרים?

מבקש תשובה לאחר שמכתבי הגיע לעיון ההנהלה הבכירה הארצית והמחוזית.

מצפה מלבד התשובה גם לחוויה מתקנת.

תודה

עוגמת נפש סוג הנזק :
חוויה מתקנת. תוצאת ברור מקיף. פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה