פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מעליב למטופלת במצוקה נפשית נושא התלונה:
‏יום שני ‏04 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ארצי כתובת:
בת ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום, שמי לימור. הנני נמצאת בשבוע ה 13 להריוני. בשבוע השביעי להריון, עשיתי בדיקת דם והתגלה שה CMV שלי לא תקין. אחרי חודש, הלכתי לבדיקה שגרתית אצל הרופאה שאני מטופלת אצלה (ד"ר אווה קלנר- בת ימון, בת ים). הרופאה הפנתה אותי לבדיקת דם חוזרת. את בדיקת הדם עשיתי שבוע שעבר וביום חמישי קיבלתי תוצאות לא תקינות. פניתי בפורום של רופאים לברר את התוצאות והבנתי שאני חייבת ללכת לבירור בביהח- ליחידה למחלות זיהומיות. ביום ראשון (אתמול) בדקתי יותר לעומק לגבי התשובות ובהמלצת הפורום התקשרתי למשרד הבריאות- לקבל יעוץ טלפוני- טנטולוגי. היעוץ מאוד הלחיץ אותי והזדרזתי להזמין תור לרופאת הנשים. כמו כן, במהלך היום התקשרה אליי רופאת המשפחה שלי שהיא רופאה מאוד מקצועית, אנושית ומקסימה ואמרה לי שראתה שהבדיקות שלי לא בסדר ושאלך בהקדם לרופאת הנשים. קבעתי תור להיום ב 12. היום בבוקר ראיתי שהתפנה תור בשעה יותר מוקדמת- 10:40. הקדמתי את התור והלכתי לרופאה. כשהגעתי, המחשב לקביעת תורים לא עבד וראיתי שהרופאה מקבלת מטופלים למיון. כשהיא סיימה, היא קיבלה מטופלים אליה וקראה להם דרך דף שהיה ברשותה. כשהגיע התור של האשה שהיתה לפני, חיכיתי ליד הדלת. בסיום התור, ניסיתי להסביר לרופאה שאני אמורה להכנס ובמענה הרופאה התנפלה וצעקה עלי בצורה לא יפה ומעליבה והרגשתי שאת כל המתח של אותו יום היא מוציאה עליי. בשלב מסויים נכנסתי למועקות וללחצים והלכתי לאחות לשתף אותה במצוקתי. השעה היתה כבר לקראת אחת. כשהאחות ראתה את הבדיקות, היא הבינה ישר את הבעיה ושלחה הודעה לרופאה שהמקרה שלי דחוף. בכל זאת נכנסו לפני אנשים שהתור שלהם היה אחרי. כשהרופאה קראה לי, כי התור שלי הפך לדחוף, ניסיתי להסביר לה בדמעות שאני במצוקה ושאני מגיעה לרופאה כדי לקבל יחס מרגיע ולא צעקות ניסיתי גם להסביר לה שהתור שלי היה ב 10:40 ושיש טעות בדף- במענה הרופאה צעקה עליי, איימה שאם אמשיך לדבר, היא תוציא אותי מהחדר, שהיא קובעת מי יכנס ומתי והשתיקה אותי. אמרה לי ש CMV- זה מקרה לא דחוף ושאלה איזו אחות הפנתה אותי, בנימה שאני סתם מתלוננת. היא ביקשה שאשתוק בנימה מעליבה וציינה שהיא עכשיו מבררת עם המעבדה והיא עובדת וזה מה שהיא צריכה לעשות- לעשות את העבודה ולא להתייחס- לא נתנה לי לדבר. היא התקשרה למעבדה והבינה שהמקרה שלי דחוף ופתאום שינתה את היחס לאוהד יותר. נתנה לי הפניה דחופה לבלינסון. מיותר לציין שנעלבתי מאוד ונשברתי מהיחס. לא קיבלתי שום התנצלות על היחס. אני מספיק בלחץ ממחשבה שאולי אאלץ להחליט אם לבצע הפלה בקרוב- משהו שנוגד את כל עקרונותיי- ועוד לקבל יחס משפיל כזה? כמו כן, אני לא מבינה, למה אני אמורה לבדוק תשובות של בדיקות שלי ולחקור אותן ושרופאה ששלחה אותי לא תשים לב שהבדיקות לא בסדר- איבדתי זמן שיכול מאוד להיות שיהיה יקר. למזלי יש לי רופאת משפחה טובה ומקסימה שעדכנה אותי מראש שאני אמורה לשים לב לבדיקות. כמו כן, כואב לי שהגעתי למצב שאני מתווכחת עם רופאה בנוגע ליחס- אני תמיד נותנת כבוד לרופאים ולא טיפוס שמתווכח- שונאת ויכוחים ותמיד נראה לי שמטופלים שמרימים את הקול מגזימים. אני מעוניינת לדעת למה רופאים ששולחים מטופלים לבדיקות דם לא בודקים את התוצאות. למה אני אמורה לבדוק לבד תוצאות של בדיקות שאני לא מבינה בהם.
עלבון סוג הנזק :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה