פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול במקרה דחוף נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שדרות ירושלים 49 , יפו כתובת:
תיאור הבעיה:
אני עובדת ליד קופת חולים כללית , אני גם חברת כללית , ביום רביעי שעבר , הייתי בעבודה ואכלתי פרוסה שקניתי , לא הרגשתי טוב , הקאתי , והתעלפתי במקום , לקוח אותי לקופת חולים , למרות שזו לא הקופת חולים שלי , על מנת שיבדקו אותי כי היה לי דפיקות לב מהירות והייתי עם כאבים חזקים בבטן , והייתי צריכה דחוף רופא גם לאחר שהתעלפתי , הגעתי למשרד על מנת שיכניסו אותי באופן דחוף לרופא , יש לציין כי באמת הייתי צריכה דחוף רופא באותו רגע כי הייתי אחרי התעלפות ואנשים החזיקו אותי על מנת שאני ילך , הרופא שהיה לא רצה לקבל אותי כי אין לי תור , למרות שלא היה אצלו אף אחד , והאחות בחדר ליד לא רצתה לקבל אותי כי טענה שהיא סיימה את העבודה לאותו יום , לא היה יחס משום איש מקצוע במקום , ונאלצתי לקחת מונית לקופת חולים שלי שהיא בעיר אחרת על מנת שיקבלו אותי דחוף , נורא התאכזבתי וכעסתי על השירות הלקוי של חברת כללית .
עלבון סוג הנזק :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה