פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קופת חולים כללית, עושים ככל העולה על רוחם בגביית כספים לשווא והחזרתם ללקוחi נושא התלונה:
סלקמן צחי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
מייל שנשלח לידיעות אחרונות:

רציתי לעדכן אותך בתופעה מאוד חריגה שחוויתי השבוע מול קופת חולים כללית.

הנני חייל משוחרר אשר לקוח של קופת חולים כללית מיום השחרור שלי מצה"ל,
בתאריך 26/06 יצרו איתי קשר מטעם קופת חולים כללית ואמרו לי כי אני זכאי להצטרף לתוכנית ביטוח הפלטיניום שלהם בעלות מוזלת.
הסכמתי להצעה, אמרו לי כי בחודש הראשון יהיה חיוב יחסי גבוה יותר – אך בסה"כ מדובר בחיוב של 68 שקלים בחודש.

לתדהמתי בבדיקת החשבון שלי נוכחתי לגלות כי בתאריך ה-08/07 הורידו לי מהחשבון 546 שקלים.

כמובן שמייד יצרתי איתם קשר בנוגע לבירור המקרה, המוקדנית לאחר כמה דקות אמרה לי כי נפלה טעות בעת הצירוף שלי לתוכנית החדשה.
וכי הכסף יוחזר לי לחשבון הבנק בעוד כ30 ימים.

הסיבה שאני מציף לך את המקרה הנ"ל היא בגלל שמדובר בחלמאות לשמה,
לא הגיוני שקופת חולים אשר מספקת שירות שהוא מוצר חובה ולא מותרת יכולה לעשות ככל העולה על רוחה בכספים של הלקוחות שלה.

אני יכול להסתדר מצויין 30 ימים בלי הכסף שנגבה ממני לשווא,

יחד עם זאת !
אני חושב כי לא הגיוני שמקום מסוג זה שיש לו לקוחות שחיים על קיצבת זיקנה או לחלופין חיים מתחת לקו העוני יכול להרשות לעצמו לעשות טעויות מסוג זה.
יש אנשים אשר מחשבים כל שקל שהם מוציאים במהלך החודש, וסכום כזה שנגבה בטעות יכול להשפיע להם באופן דרסטי על ההתנהלות החודשית שלהם.
אשמח כי תוכל להציף את המקרה למען שינוי הנהלים ומתן זיכוי ישירות לאמצעי התשלום של הלקוח תוך 3-4 ימי עסקים כמו שנהוג כיום בחברות התקשורת,

כספי סוג הנזק :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה