|
|
|
|
|
|
טיפול לילד בן 4< |
נושא התלונה: |
יום שלישי 12 יולי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הילד שלי בן ה4 קיבל נדנדה לשיניים בגיל שנתיים,. היום כאשר הוא בן 4 הפנו אותי עי כללית סמייל למחלקת פה ולסת בילינסון לצורך עקירה כירוגית. במחלקה פה ולסת נאמר לי שעקרונית אמורים לשלם ואין טופס 17 אלא עי החזרים. בנסיון להשיג יותר פרטים מול כללית נתקלתי באוזן קשה, מעליבה, וחסרת מענה לתשובות למרות שהילד מבוטח פלטינום.. הגדיל לעשות מנהל מחלקת מושלם שאמר לי שבגלל שהוא מתחת ל10 זה לא רלוונטי לקופת חולים מושלם אלא מול המדינה!!!!!! מה נסגר איתם????????????????? הנזק כלכלי עוגמת נפש ...הכל
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
מענה נורמלי לתשובות שנשאלו ולא ניתוקים וחוס ר יחס נורמלי!!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קופת חולים כללית שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|