פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב חשבוני בביטוח סיעודי ללא הסכמתי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום, מזה מספר רב של חודשים קופת חולים כללית - יש ברשותי כרטיס מושלם
מחייב את חשבוני על ביטוח סיעודי על שמי ועל שם בני אריאל ללא אישורי.
פניתי אליהם והם אמרו שיטפלו בנושא לפני מספר חודשים. הם פנו אלי מספר רב של פעמים הביתה לחדש לי את הביטוח לשאר בני המשפחה וכאמרתי להם שאין אני מעוניינת בביטוח וידאגו להסיר את הביטוח הקיים שנעשה לי ללא הסכמתי וללא אישורי הפקיד טען שאני לא אחראית לבריאות של הילדים שלי וזה לא אחראי ( חוצפן)
שלחתי להם תלונה במייל וכעת אני פונה אליכם שתעקבו אחרי תלונתי, אני בטוחה שיש עוד עשרות לקוחות שמחוייבים בגין ביטוח סיעודי שלא הסכימו לבצע וקופת חולים כללית מחייבת.
אני דורשת את כל ההחזר הכספי בגין כל החודשים בהם נגזל ממני כספי ללא אישורי אם לא אתבע אותם בכל חומרת הדין ובכל אמצעי התקשורת העומדים לפני
באופן חריף. ( כלבוטק, שומר מסך וכל אמצעי שיש לציבור לתבוע ולהעלות נושא כעוב זה)
בבקשה את עזרתכם בקבלת הצדק המגיע לי.
כספי סוג הנזק :
לקבל את הכספים שנגזלו ממני ללא אישורי וללא הסכמתי פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
עמית אופנר פניות הציבו שם ותפקיד:
שוחחתי עם הלקוחה נמסר לה כי מבדיקה שערכתי עולה כי חתמה על בקשת הצטרפות לכללית מושלם ולביטוח הסיעודי. לבקשתה נלשח לה בפקס העתק מטופס ההצטרפות החתום. הוסבר ללקוחה כי יש חשיבות רבה לביטוח הסיעודי הובהר ללקוחה כי באפשרותה לעיין בפוליסה הסיעודית המפורסמת באתר האינטרנט של הכללית. תגובה:
נמסר ללקוחה כי במידה ובכל זאת תחליט לבטל תשלח בקשה בכתב ובקשתה תטופל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה