פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה בנוגע לכללית מושלם ובעקבות כך אי החזר כספי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
ארצי כתובת:
מיתר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
תאומות בנות שנה ושלוש שאוכלות אוכל מיוחד שאם כלול בסל התרופות עולה סביב 13 ש"ח ואם לא סביב 37 ש"ח, נתבקשתי להשיג אישור גסטרו על כך שהבנות זקוקות עדיין לאוכל זה כיוון שלא יכלו לראות הסטוריה רפואית בעקבות מעבר מקופח לאומית.נקבע תור לגסטרו דרך מושלם שאמור היה להיות בהנחה משמעותית במקום 1400 ש"ח לבדיקה סביב 400 ש"ח דרך מושלם. יום לפני התור הנכסף התקשרו מהמרפאה אמרו שלא יכולים לתת לי מחיר של מושלם כי יש עם המושלם בעיה.
בשיחות ראשונות וכאשר הצטרפנו למושלם אמרו כי אין לי תקופת המתנה כיוון שעברתי מלאומית, פתאום כאשר נקבע התור והייתי זקוקה להם אמרו שהנציגים הטעו אותי וכי בגלל שהצטרפתי 3 חודשים מאוחר מדי למושלם כן חייבת להיות תקופת המתנה. כתוצאה מכך כמובן שלא הלכתי לתור של הגסטרו כיוון שאין לי יכולת כלכלית וגם לא אוכל לקבל החזרים של הקופה עבור אלפי השקלים שגבה ממני האוכל המיוחד של הילדות. הודעתי כי אני בעלי והתאומות עוזבים את הקופה במיידי הדבר לא השפיע ולא הטריד גם לא את מנהל שירות הלקוחות של המושלם
תלונות נוספות לגבי הקופה במיתר- ימים שלמים בהם אין רופאי ילדים בכלל, המתנות ארוכות לתורים, יחס מזלזל מצד רוב רופאי הילדים.
עוגמת נפש גדולה סוג הנזק :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה