פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל של רופא נושא התלונה:
‏יום שני ‏22 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ארצי כתובת:
רחובות , קופת חולים רמז סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מעוניינת להסיר נקודת חן שטוחה בכף היד , על פי הבנתי זכותי במידה ואני רוצה וגם אם הרופא לא ממליץ לעשות את הניתוח ולהסיר , כך גם אמר לי רופא העור .
כשהגעתי לרופאה ב22.8.11 ד"ר דורה פרץ (מחלקה של רפואה פלסטית בקופת חולים רמז שברחובות) לא רק ששילמתי 21 ש"ח שקלים ל"ייעוץ" בקבלה של הקופת חולים , גם קיבלתי יחס נורא משפיל ומעליב.
הרופאה אמרה שהיא לא ממליצה לי לעשות את הניתוח כי זאת נקודה שטוחה ובהירה , אמרתי לה שזה נורא מפריע לי ודיברתי אליה יפה ובטון רגוע וניסיתי להסביר לה שהנקודה הספציפית הזו מפריעה לי ואני מעוניינת להוריד , לא הרמתי את הקול גם הייתי מלווה על ידי אימי. הרופאה בחוצפתה אמרה שאני לא צריכה ניתוח אלא פסיכולוג. איך היא מעיזה להגיד דבר כזה אם לאדם מפריעה נקודה , לא מתאים לי אסתטית וניתן להבין ואף יש אנשים שמסתכלים על הנקודה במבט עקום ואני נורא מתביישת בה. שאלתי אם אוכל לבצע את הניתוח והיא ברברה והלכה במעגלים ולא הבנתי אותה , והרימה עליי את הקול כאשר שאלתי אם היא כן תבצע את הניתוח כשאבוא או לא וסילקה אותי! כך היא אמרה לי: "שלום , להתראות אני גם לא אעשה לך" יש לה זכות לדבר ולפנות אליי ככה ? ומה עליי לעשות ? כי העניין באמת מפריע לי . אני נורא הרגשתי מושפלת וקטנה , היא דיברה אליי באופן מזלזל ומתנשא "את מבינה מה אני אומרת ? את מבינה מה משמעות המילה "בהיר" " כביכול לעשות ממני צחוק , היא לא ענתה לתשובות שלי רציתי סך הכל לדעת אם היא תנתח או לא , ולמרות שאיננה ממליצה . לאחר כל ההשפלה, קיבלתי תשובה שהיא איננה מוכנה לנתח אותי ואין לי מושג למה , אך לא קיבלתי תשובה אם מותר לעשות בכל זאת ללא קשר להעדפתה האישית . לא הרמתי עליה את הטון ודיברתי יפה , סך הכל רציתי לקבל תשובה ברורה אז התעקשתי על השאלות שלי . האם מותר לה להתנהג ככה ? נורא נפגעתי , לא רוצה להיות מנותחת על ידה אני גם מפחדת כי אם אעשה ניתוח על ידה היא עוד תנסה לפגוע בי. העניין נורא מפריע לי ואני לא יודעת מה לעשות כי אני אכן רוצה לעשות את הניתוח .
בעקבות היחס הזה אני שוקלת לעבור לקופת חולים אחרת שכן שילמתי כסף בעבור הפגישה , והיא מאוד השפילה אותי ולא סיפקה לי תשובות לגבי כלום .
אני חושבת שכל אדם וכל מטופל צריך להיות מטופל באפן שווה ובכבוד , ללא קשר למין , גיל , מראה וכו' דבר שלא ראיתי כאן ולקה בחסר מאוד .
השפלה סוג הנזק :
אני רוצה סך הכל לדעת אם אני יכולה להיות מנותחת או לא בכירורגיה פלסטית , לא ספיציפית ע"י הרופאה הזו אני מפחדת עוד שתעשה לי נזק בכוונה ולא קיבלתי תשובה על כך למרות שהתעקשתי שוב ושוב לקבל מענה . פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה