פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי נושא התלונה:
‏יום שני ‏29 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
היום הגעתי ביחד עם ביתי לכללית סמייל נוה אפק ראש העין לטיפול שיננית.
הבת נאורי הדס השתחררה בתאריך 23/8/11 כאשר בידה כרטיס פלטיניום שנשלח אליה חודש לפני השחרור.קיבלנו טיפול שיננית והגענו לסגור חשבון כאשר נתנה את כרטיס הפלטיניום הוא לא היה פתוח התקשרו מהמרפאה לברר לא קיבלו תשובה נאמר לנו שהיא לא זכאית ולכן תשלמו את מלוא הסכום 239 ש"ח אח"כ תתבעו ותקבלו החזר כספי.
התקשרתי ל*2700 בחורה בשם אינה ממחלקת מושלם באותו יום אמרה לי אין שום אפשרות לקבלת החזר הבת היתה צריכה ללכת למרפאה שלה שלפני הצבא עם תעודת שחרור ולפתוח את התיק.אמרתי לה לפני הצבא היתה כל החיים בכללית והיה לה מושלם מה צריך לפתוח לא סגרנו כלום.נאמר לנו שהיינו צריכים לדעת לפני קבלת טיפול ולא מגיעה לנו שום החזר.ואני רוצה לדעת מה עושים מה אומר החוק לגבי חיילת משוחררת שנפלה בין הכיסאות וצריכה לשלם את מלוא הכסף ועכשיו אומרים אין החזר .
בתודה מראש והתיחסות למכתבי זה. ת.ז. של הדס 305135568
כספי סוג הנזק :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה