פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מעליב ופוגע מרופא שנמצא בהסדר מול קופת חולים כללית נושא התלונה:
א ל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏21 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ארצי כתובת:
ארצי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

אני בהריון ילד שלישי יש לי שני ילדים אחד בן 4.5 ושנייה בת 2.5
הגעתי לדר' ברוך מסינג לבצע סקירת מערכות מוקדמת, כשלפני כן בצעתי אצלו שקיפות עורפית,
וכבר אז איחרתי ב 3 דק' הדר' ברוך מסינג כעס ואמר לי לעולם לא לאחר אליו מכיוון שזה פוגע בנשים שצריכות להיות אחריי כי כל התור מתעכב, קיבלתי את כעסו ברוח טובה והבנתי את כוונתו,
ולכן כשקבעתי תור לסקירה המוקדמת הגעתי רבע שעה לפני הזמן שניקבע לי, ומעבר לכך, הם בטלפון בקשו לא להגיע עם ילדים דאגתי לבייביסיטר שתהיה איתם ותטייל איתם בקניון עד שנסיים את הסקירה בערך 45 דק',
לצערי הרב כשהגעתי רבע שעה לפני הזמן היה עיכוב של שעה וחצי בתורים, אמרתי לפקידה תשמעי זה לא הגיוני אני השארתי שני ילדים קטנים אצל בייביסיטר שמטיילת איתם בקניון. שעתיים הילדים לא יוכלו לטייל בקניון הם יאבדו את סבלנותם, היא מבחינתה לא ידעה כל כך מה לעשות ולכן בקשה שאני אעלה אותם אך אחכה במיסדרון עם הקטנטנים ולא אכנס לגבולות המירפאה כי זה מאוד מפריע לדר' ברוך מסינג, הסברתי לה שהילדים צריכים לשבת הם לא יכולים לעמוד שעתיים בחוץ ולחכות, היא אמרה שאני אכנס איתם לחדר צדדי ואסגור את הדלת נכנסתי איתם לחדר ושמרנו על שקט סדר וניקיון , לאחר חצי שעה של המתנה עם הילדים דר' ברוך מסינג יוצא מחדרו , זועף פנים עליי ועל הילדים ומגרש אותנו ממרפאתו בטענה שהמירפאה הזאת היא שלו שניקנתה מכספו ואינו מעוניין שילדים יכנסו למרפאה כל כיסא עלה לו 500 ש"ח , ולאחר שגירש את ילדיי מהמירפאה לקח מטלית וניקה את כל הכיסאות במטלית שלא נעביר חיידקים חלילה לכיסאות הוא כעס מאוד ואמר לנו לצאת החוצה ולא לבוא יותר עם ילדינו למרפאה !!!
אינני מוכנה שיתייחסו אליי ולילדים בצורה כל כך ניבזית ודוחה בטח כשאני אמורה לבצע סקירת מערכות ולהיות הכי מאושרת באותו יום הרופא לא רק שגרם לנו למבוכה והלבין את פנינו, בגללו איחרנו את המועד של סקירת המערכות בשבוע ימים מה שגרם לנו נזק רב, היות ולא יכולנו לבצע את הבדיקה בצורה מלאה, (וגינלית)
בכל אופן אני מאוד אשמח באם נשים אחרות לא יקבלו יחס דומה ומחפיר שכזה
מהרופא העלוב הזה דר' ברוך מסינג שאינו יודע מהו יחס אנושי !!!
אבקש לבדוק את נושא ההסדר של הרופא דר' ברוך מסינג ולדאוג לרופא אחר באזור קריית אונו מכיוון שהוא היחיד לצערי שנותן שירות , ולא ייתכן שאבזבז זמן יקר וגם אקבל העלבות מרופא שאינו מבין ביחסי אנוש, אבקש לקבל תגובה בנושא במיידי תודה!!! פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור כללית מוש שם ותפקיד:
גב' לירון אשכנזי, שלום רב.
צר לי על תחושותיך שתיארת בפנייתך.
פנייתך הועברה לגורמים הניהוליים הרלוונטיים על מנת לערוך בירור אל מול ד"ר ברוך מסינג.
מתגובתו עולה כי הטיפול היה מקצועי ושירותי כנדרש. לעיתים חל עיכוב אשר אינו נובע מאיחור של הרופא
או מהיבט אחר שקשור במרפאה אלא מהתמשכות בדיקה על מנת לבצעה באופן אופטימלי. על כך הרופא
מתנצל בפני המטופלות ומסביר כי גם עבורן יבצע בדיקה אופטימלית, גם אם זו תימשך מעבר לצפוי.
ד"ר מסינג הסביר כי מבקש מראש לא להכניס ילדים למרפאה כיוון שהנסיון לימד אותו שהרעש מפריע גם
למטופלות וגם לריכוז שלו במהלך הבדיקה. כמו כן ציין ד"ר מסינג כי הוזמנת לשעה 19:00 והשיחה עמו
התנהלה בשעה 19:45 והדגיש כי הוא משתדל לתת יחס נעים ואמפטי למטופלות.

יתכן כי מדובר בתיאום ציפיות שונה בין הרופא למטופל.
ברצוני להבהיר כי אנו נמשיך לעקוב ולנהל בקרה על רופא זה בפרט ועל כל ספקי השירות של "כללית מושלם".

יש לציין כי אמנם ד"ר מסינג הינו הרופא היחיד בהסדר בקרית אונו אך קיימים רופאים נוספים באיזור מגוריך: בפתח תקווה וברמת גן. כמו כן ניתן לבצע סקירת מערכות גם במסלול ההחזר.
ניתן למצוא את פירוט השירות, התנאים המחייבים עפ"י תנאי התקנון ורשימת הרופאים בהסדר באתר האינטרנט www.clalit.org.il.

אני תקווה כי המשך הקשר בינך ובין "כללית מושלם" יהיה לשביעות רצונך.
אני מאחלת לך ולכל בני ביתך בריאות איתנה.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה