פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוח נושא התלונה:
‏יום שישי ‏12 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
אנו לקוחות של קופת חולים כללית, בעלי כרטיס כללית מושלם. ב 12.8 יצרתי קשר עם מחלקת מכירות במטרה לבחון מעבר של כלל המשפחה לכללית פלטינום. לאחר שיחה ארוכה עם נציגה החלטתי כי אני מעוניין לצרף רק את אחד הילדים שלנו למסגרת כללית פלטינום. נציגת המכירות הסבירה כי אין לי אפשרות לעשות זאת אלא רק באישור אשתי מאחר והיא בעלת החשבון, כפי שמופיע אצלה במחשב. היא הציעה לי לפנות לשירות לקוחות ולבחון את הנושא. בשיחה עם נציגת שירות לקוחות, היא חזרה על הדברים וציינה כי אין לי סמכות להחליט לגבי משפחתי, אלא רק לאשתי שהיא בעלת החשבון. בקשתי לשוחח עם אחראי שירות לקוחות ולהסביר כי שנינו בעלי המשפחה החיים יחד וכל אחד רשאי לבצע עדכון ובקשות לגבי הילדים, כפי שאנו עושים כשאנו מבקשים טיפול רפואי עבור כל אחד מהילדים. למרות ההסבר נתקלתי בסירוב בגלל מדיניות. שאלתי מה פשר המדיניות לא לאפשר לי כבעל משפחה להחליט באופן עצמאי לגבי משפחתי, נתקלתי באזניים אטומות ונאמר לי להגיע למחלקת מכירות.
אני ואשתי שלחנו מכתב בפקס ב 25.8.2011 למחלקת שירות לקוחות, לאור זאת שלא נוצר עמנו קשר בנושא. כמו כן ציינו כי אם לא יפתרו בעיה זו אנו נשקול מעבר לקופת חולים אחרת.

עד היום לא נוצר עמנו קשר.

בברכה
משה פרידמן
עוגמת נפש סוג הנזק :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור כללית מוש שם ותפקיד:
עפ"י נהלי "כללית מושלם", על מנת לבצע שינויים בתוכנית נדרש אישור של בעל אמצעי התשלום.
תגובה:
ניסינו ליצור קשר טלפוני עם הלקוחות, הושארה הודעה במענה הקולי.
נשלח ללקוח מכתב תשובה בצירוף טופס הצטרפות ומעטפת החזר באמצעותו ההורים יוכלו לצרף את ילדם לתוכנית ה"פלטינום".
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה