שירות גרוע ביותר |
נושא התלונה: |
מגיני לילך |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
כללית סמייל פתח תקווה |
כתובת: |
פתח תקווה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב25/8 הגעתי לסניף כללית סמייל באם המושבות עם צילום ססטוס
והרופא אמר לי לעשות עקירה חירוגית ,ניגשתי לפקידה נלה שאמרה ליי שהיא מגישה
אישור למושלם וייקח שבוע עד שתיתקבל תשובה .
היתקשרתי במהלך השבועיים הללו ליבדוק מה קורה עם תשובה וכל פעם נאמר לי שאייןן עדיין תשובה .ושהיא אפשר ליקבוע לי תור עד שיהייה לי תשובה מהמושלם .
היום לאחר היתעקשות רבה מיצידי ביקשתי מהם טלפונית שייבדקו מה קורה עם זה ,
הפקדיה שענתה לי לטלפונית הסבירה לי שהבקשה לו הוגשה בכלל ,ממש חוצפה
שאלתי אותה למתיי בכלל יש להם תור והיסתבר שיהייה רק בנובמבר.
אני אמורה לינסוע בראש השנה לחו"ל עם כאב שיניים ,ולא מובן לי למה ?
אני הולכת לכללית רק בגלל שייש לי מושלם ויש שם הנחה .
השירות שלהם גרוע שאיין כמותו
אף אחד לא יודע מה השני עושה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תור דחוף לעקירה חירוגית ,ושליחת התיק שלי למושלם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|