פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול הרופאים והצוות! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רמלה כתובת:
כללית מרכז בריאות הילד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היי אני חדשה בקופת החולים כללית בעבר הייתי במאוחדת וכיוון שילדתי החלטתי לעבור לכללית בכדי לתת לילדי את כל הטבות שכללית מציעה
היה נשמע כאילו מרכז בריאות הילד יתן לי את השירות הכי טוב שמגיע לי בשביל בריאותו של ילדי.
בתחילה כשהגעתי המקום היה מלוכלך לא אסטטי כלל וכלל והשירות כמו בשוק
לאחר חצי שנה שבאמת נמנעתי מליצור סטיגמה על הקופה נאלצתי לגשת שוב למרפאה כמובן שהתקשרתי לבקש תור מה שאף פעם אין!! כל פעם אומרים לי אין תורים תגיעי יתנו לך דחיפה לרופא וככה הגעתי למצב שכל פעם הילד שלי צריך להיבדק על ידי רופא ילדים אחר ולא כמו בדרך כלל שיש לילד רופא אחד שיודע בדיוק את בריאות הילד וההיסטוריה שלו ופחות או יותר זוכר את התנהגות הילד...

לעיקרו של דבר במשך שבוע וחצי האחרונים הילד שלי עם חום גבוהה שלא יורד!! שיעול מחניק הילד מכחיל ומנוזל וכמובן שבמשך כל יום בשבוע האחרון שלקחתי אותו למרפאה הוא ניבדק כל יום אצל רופא אחר הראשונה אמרה לי סטרידו השניה אמרה לי וירוס ויראלי כמו עוד כמה רופאים והשלישי דר אלקן עשה לי בדיקה יסודית ואמר לי חייב לעשות צילום חזה אני כמובן שמחתי שסוף סוף ישנו רופא שבאמת מעוניין לבדוק את הבעיה התקשרתי למוקד ואמרו לי שאין תורים לצילום אלא רק עוד יומיים.. נו מה חדש??????.........
החלטתי ללכת לעוד רופאה ושוב ביקשתי תור ולא היה אמרו לי תגיעי נכניס אותך...הגעתי לרופאה וביקשתי הפניה למיון בעצתה של חמתי שמשהו מנסיונה הרחב אמר לה שהילד לא בסדר מעבר לוירוס ויראלי!!...
הרופאה כמובן לא התלהבה לתת לי הפניה בטענה שיש שם חיידקים ואין צורך סתם ל"טרטר" את הילד... ובהגיעי אתמול למיון עשו לו צילום ומתברר שלילד שלי יש בכלל דלקת ריאות כמובן מדובר בתינוק בן שנה!!!! שסחבו אותו במשך שבוע עם דלקת ריאות בהרגשה שזה וירוס ולבנתיים הילד סבל לא אכל הקיא חום גבוה ולא מצליח לישון זה ממש בושה וחרפה שעברתי את כל הרופאים במרפאה באוירת שוק ואף אחד מכל המומחים שם לא הצליח להבין מה יש לילד שלי חוץ מוירוס וחמתי שהשם יברך אותה התעקשה שאבקש הפניה למיון ובסוף התברר שהצילה אותו במובן כזה או אחר מהחמרה במצב!!!
אני ממש מאוכזבת ממקום שנחשב כמלא בטובי המומחים וברופאים שמגיעים מבתי חולים ואף אחד לא באמת נתן לנו שירות ולא יחס וחשיבות לילד שלי!! לפרי ביטני!!!!!!! יואו כמה שאני כועסת!!!!! אני מתכוונת לפרסם את שכתבתי בכל מקום אפשרי כדי שהורים אחרים יזהרו וישמרו על ילדיהם חשוב לציין שאני משלמת כל חודש סכומי עתק יחסית לתשלומי קופות החולים האחרים בכדי שבאמת אולי אקבל יחס וטיפול הולם!
עוגמת נפש סוג הנזק :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה