פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר רגישות ויחס מזלזל מרופא הקופה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
כרמיאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגעתי עם ביתי בת ה7 לקופת חולים כללית בסבביבות השעה 1200 לערך היתקבלנו וחיכינו כשלושים דקות עד שאחות בדקה את ילדתי והחליטה כי היא צריכה להיכנס לרופא הרופא הגיע לאחר 45 לאחר שקראתי לו והאחות קראה לו והסבירה לו את המצב הרופא הגיע ולא הראה נכונות לטפל בילדה וראה שהיא לא משטפת פעולה והלך ואמר שהיא תחליט לשטף פעולה הוא יבוא וכך עברו עוד שעה וחצי כאשר הילדה עם סנטר פתוח עם חתך עמוק ומדמם ולבסוף אני כבר לא יכולתי והתחלתי לצעוק אז הרופא נתן הפניה לבית חולים למרות שביתי הסכימה בסוף שהרופא יטפל בה אך הוא אמר לה כי ההורים יטפלו בה ויקחו אותה לבית החולים לאחר יאוש בכי של הילדה ודימום לא מפסיק נסעתי לקופת חולים בקרית ביאליק זבולון שם היתקבלנו ותוך דק ספורות הרופא בדק את החתך וביצעו הדבקה
עוגמת נפש סוג הנזק :
שימוע לרופא על מנת שלא יגרמו מקרים כאלו בעתיד פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה