פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס ללקוח נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
כוכב הגעתון נהריה - קופת חולים באופן כללי כתובת:
תיאור הבעיה:
שמי חנה איזקסון ואני גרה בשלומי.
ברצוני להעלות שתי פניות:
• תלונה על יחס של אחות במרפאת קופת חולים כללית "כוכב הגעתון" - נהריה.
• ובנוסף לברר מדוע אין אפשרות לקנות תרופות מסוימות (מוגדרות ציוד רפואי) בבית המרקחת בשלומי.
בעלי חולה סוכרת. כדי לקבל את התרופות להן נזקק עליו להגיע לרופא המטפל שנותן לו מרשם ואת התרופות הוא קונה בבית מרקחת בשלומי.
בעלי מזריק אינסולין ולשם כך הוא נזקק ל: אינסולין, מחטים, סטיקים ודוקרנים. את האינסולין הוא קונה בבית המרקחת, מחטים מקבל מהאחות (במידה ויש מתאימים) אבל כדי לקבל סטיקים ודוקרנים הוא צריך לקבל מרשם מהאחות ולקנות בבית מרקחת בנהרייה (זה בית המרקחת הקרוב ביותר).
המצב שמצריך אותו או אותי ללכת קודם למרפאה בשלומי ואחר כך לנסוע לנהרייה מאוד לא נוח. הבנתי שבעבר היה ניתן לקנות את הסטיקים (זה המוצר הנצרך יותר) בבית המרקחת בשלומי, אבל עכשיו כבר לא.
כאן אני רוצה להפנות שאלה לקופת חולים כללית שלה אני משלמת כסף טוב, משלמת עבור ביטוח מושלם, פונים אלי כל פעם כדי לשפר לפלטינום, ואילו את השירות הבסיסי ביותר – סטיקים לצורך בדיקת דם יומית לחולה סכרת אני לא יכולה לקבל במקום מגוריי. מדוע? אבקש לברר את הנושא ולשנות מצב זה כדי שאוכל לקבל שירות נחוץ זה.
פנייתי השנייה תלונה על התנהגות של אחות במרפאת "כוכב הגעתון" נהרייה.
נסעתי לנהרייה ביום שני 15.8.11 למרפאת כוכב הגעתון כדי לקנות סטיקים. לא התאפשר לי להגיע למרפאה בשלומי כדי לקבל מרשם (אין לי מכונית כרגע) ולכן רציתי לקבל את המרשם מהאחות במרפאת כוכב הגעתון, ולקנות בבית המרקחת שבאותו בניין. (בעבר קיבלתי מרשם מאחיות במרפאה זו). לא ידעתי שיש זמנים של בדיקות דם במרפאה, הגעתי מוקדם בבוקר, (בשעה 8:30 בערך) חיכיתי שיהיה רגע פנוי ופניתי כדי לקבל את המרשם. תגובת האחות הייתה שלא ניתן לקבל את המרשם כרגע משום שהיא נמצאת בתוכנה אחרת, עלי לחכות כ – שעתיים ואז תיתן לי. באותו רגע לא עסקה בבדיקה, (אולי הייתה יכולה לנסות לעזור לי), היא פנתה ויצאה מחדרה והלכה לכיוון המזכירות כשהיא אומרת לפקידה בצורה מזלזלת: "תראי את אנשי שלומי, מבקשים אצלנו מרשם לסטיקים...." הפקידה השנייה ענתה לה בצורה כזו שמשתמע מכך שעשיתי מעשה "חמור"...טענתי בפני הפקידה שאני לא מבינה מדוע טון הדיבור הזה, מדוע האחות ציינה בצורה מזלזלת כל כך "אנשי שלומי"? הפקידה אמרה שבאמת אין צורך לדבר כך. הסברתי לפקידה שאין לי כרגע מכונית וקשה לי להגיע רגלית למרפאה ואחר כך לנסוע לנהרייה ולכן נסעתי ישר לנהרייה, ואין אצלנו אפשרות לקנות סטיקים בבית המרקחת. תשובתה הייתה פני לפניות הציבור.
לאור היחס של האחות במרפאה אני רוצה למחות על התנהגותה. אנחנו משלמים ביטוח בריאות, וראויים לקבל שירות נעים מצד האחיות ובטח לא נזקקים להטפת מוסר וזלזול. גם אם לא ניתן לתת שירות, יש דרך לומר זאת ללקוח.

מקווה מאוד לשיפור השירות, ומקווה עוד שתמצאו דרך לאפשר לבית המרקחת בשלומי לספק לנו – תושבי שלומי – גם ציוד רפואי נחוץ ויומיומי כפי שהוא מספק לנו תרופות.

בברכה,
חנה איזקסון
האלון 55 שלומי
טלפון אם יש צורך 0546754183
עוגמת נפש סוג הנזק :
הסדר קניה של ציוד רפואי בבית מרקחת בשלומי פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה