פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול חיוב כספי עבור טיפול רפואי בבית החולים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:

אבי שינא מנשה ת.ז 07376533-1 מטופל בבית החולים בלינסון במרפאת רשתית מזה מס' שנים.
בתאריך 4.5.11 ביקר במרפאת רשתית אצל ד"ר בורלא, במכתב סיכום הביקור המצ"ב ציין ד"ר בורלא שבכל שינוי בראיה יפנה מייד לבדיקת עיניים
במרפאה.

בתאריך 28.8.11 קיבל אבי עקב החמרה בראיה, כאבים בעיניים ושטף דם פנימי בעין הפנייה למרפאת רשתית+טופס 17 ע"י רופאת המשפחה, ד"ר קופרמן פרידה, קופת חולים כללית-פ"ת , סניף ברקמן.

אבי הגיע למרפאת רשתית בתאריך 30.8.11, המרפאה הייתה בשיפוצים והעברות, המזכירה לא בדקה את טופס ההפניה שהיה ברשותו וכן את טופס ה-17 שהיה ברשותו והפנתה אותו ישר למיון. (מצ"ב טופס הפניה+טופס 17 מקוריים) למרות שאבי ביקש לא ללכת למיון ולהיבדק ע"י רופא במרפאה, שלחו אותו למיון.
בתום הביקור במיון ביקשה המזכירה להביא טופס 17 עבור הביקור במיון.

קופת החולים מסרבת להנפיק טופס 17 נוסף עבור הביקור במיון כוון שיומיים קודם לכן הונפק טופס 17 למרפאת רשתית.

בתאריך 21.9.11 קיבל אבי מכתב אשר מחייב אותו לשלם סך של 710 ₪ עבור הביקור במיון.

לא יתכן שיש חוסר תיאום משווע בין בית החולים וקופת החולים.
זוהי בירוקרטיה ביניכם כמוסדות של הכללית ולא יתכן כי אבי, אדם מבוגר בן
77 "ייפול בין הכיסאות" ויטורטר כך בגלל שבבית החולים לא קיבלו אותו במרפאת רשתית ומצד שני קופת החולים לא מוכנה לבטל את טופס ה-17 שלא נלקח ולהחליפו לטופס 17 עבור מיון.
נזק כספי,בזבוז זמן וטירחה סוג הנזק :
מצפה לפתירת הבעיה בהקדם ומחיקת החוב הנ"ל בסכום של 710 ₪. פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה