|
|
|
|
|
|
שרות טלפוני של המושלם |
נושא התלונה: |
יום ראשון 06 נובמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בכל פעם נדרשים להמתין לתשובה דקות ר ב ו ת כשבנתיים מלעיטים אותי בפרסומות שלא רלבנטיות ואינן נחוצות לי,לפעמים משך הזמן כל כך ארוך עד שאני מוותרת- ושלא יציעו לי להשתמש באינטרנט כי אני רוצה לנהל את עניני בעמצאות נציג שרות
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
קופת חולים כללית שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|