פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התניית שירות בהצטרפות לשירות אחר נושא התלונה:
רייכנברג מיכאל שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
בשירותי בריאות כללית קיימת תקרה רבעונית ללקוחות מגיל 65 ומעלה לשירותים של רופא מקצועי, ביקור במכונים ומרפאות ושירותיים נוספים.
אם אתה לקוח סוג ב' לקבלת ההחזר יש להגיש אחת לרבעון את הקבלות וטופס מתאים ולמסור אותם במשרד המרפאה.
לקוח סוג א' הוא לקוח שמסר את מספר כרטיס האשראי שלו, וכל ביקור / שירות מחייב את כרטיס האשראי. לקוחות סוג א', ברגע שעברו את התקרה, כרטיס האשראי שלהם לא מחויב והם פטורים מהגשת בקשה להחזר.
אני משער שהנחיה זו באה על מנת "לשכנע" לקוחות להצטרף להסדר כרטיסי האשראי.
אני רואה בשיטה זו התניה של קבלת שירות "ברכישת" שירות נוסף הגורם לאפליה!

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור הנהלה ראש שם ותפקיד:
לקוחות שנתנו הרשאה לגבייה וזיכוי מחשבון הבנק שלהם או כרטיס אשראי נהנים משירות שלא ניתן לתת ללקוחות שלא נתנו ההרשאה,כגון: גבייה אוטומטית עבור אגרות ותרופות (לקוחות ללא הרשאה משלמים במעמד קבלת השירות), הפניות ישירות לטופסי התחייבות מסוימים מהרופא ללא המתנה לתשלום במשרד, קבלת החזרים לחשבון הבנק או כרטיס האשראי. שירותים אלו לא ניתן לתת למי שלא נתן ההרשאה הנ"ל. תגובה:
החל מהרבעון השני בשנת 2012 (אפריל, מאי, יוני) לקוחות שעברו את התקרה ואין להם הרשאה לחיוב חשבון או כרטיס אשראי יקבלו לביתם מכתב על גובה ההחזר לו הם זכאים וזאת במקום להגיש קבלות. לקוחות אלו יופנו כל רבעון למרפאה או למוקד הכללית כדי למסור פרטי החשבון אליו יבוצע ההחזר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה