פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת ובירוקרטיה< נושא התלונה:
בנק זאב שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
רזיאל 8 נתניה. או בי"ח מאיר כפר סבא כתובת:
קופת חולים כללית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנני חבר קופ"ח כללית מגיל 0 כיום בן 56.11 משתמש במכשיר שמיעה.
לאחרונה המכשיר שמיעה פסק לתפקד ואחרי שהשגתי כל האישורים כולל בדיקת שמיעה להתאמת מכשיר חדש נאמר לי במכון השמיעה שאני צריך אישור נוסף להשתתפות מקופ"ח כללית שניתן לקבל בנתניה רחוב רזיאל 8 סניף של קופ"ח כללית או בבית חולים "מאיר בכפר סבא טלפון 09-7471555 . במכון נאמר לי שמדובר בנוהל חדש של הכללית ומדובר בקביעת תור לראיון לקבלת הזכאות של לא יותר משבוע. ביתי התקשרה לקבוע תור לראיון ונאמר לה גם בבית חו7לים מאיר בכפר סבא וגם בסניף קופת חולים בנתניה שהתור לא יהיה לפני ה16 לחודש ינואר 2012
כל אותו הזמן אני מתפקד ללא מכשיר שמיעה תוך קשיים מרובים עם הסובב אותי.
ביתי ניסתה להסביר להם את גודל האבסורד שבן אדם לא יכול לתפקד ללא מכשיר שמיעה ולתקשר עם הסובב אותו אך לשווא הם בשלהם ולא מוכנים להקדים את התור. עלי לציין שמדובר בפעולה מנהלתית וראיון ולא קביעת תור לרופא מומחה או דבר המצריך המתנה בתור. שאלתי עד כמה אפשר להתעלל בחבר קופה ולגרור אותו בזמן תוך התעלמות ממצוקה?
נ.ב עליי לציין שאתר קופת חולים מדור פניות הציבור לא מתפקד ואי אפשר להגיש שם תלונה .
עוגמת נפש סוג הנזק :
זירוז בירוקרטיה פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה