פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רשלנות בטיפול והתנהגות לא אתית נושא התלונה:
וליק אורית שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏13 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניותר, נס ציונה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13.12.11 ביקרתי במרפאתו של ד"ר ניסים קלנדרוב בבניין הקניותר בנס ציונה. התלוננתי על ירידה דרסטית בשמיעה באוזן שמאל ותחושת לחץ ואטימות באוזן, שהופיעו לאחר השתתפות באירוע רועש במיוחד כשבוע לפני כן. היצגתי בפני ד"ר קלנדרוב תוצאות בדיקת שמיעה שנערכה שבועיים קודם לכן (שהראתה שאין שינוי בשמיעה לעומת בדיקה שנעשתה 5 שנים קודם לכן), והדגשתי מספר פעמים את הירידה הדרסטית בשמיעה שהופיעה לאחר ההשתתפות באירוע הרועש.
ד"ר קלנדרוב החליט שהבעיה נובעת מלעיסת מסטיק, והפנה אותי לבדיקת שמיעה נוספת. כשהסברתי לו שלבדיקה הקודמת חיכיתי חודש וחצי ואני חושבת שלא ניתן להמתין זמן כה רב לבדיקה נוספת, אמר לי להסביר לנציג מוקד זימון תורים שהבדיקה דחופה.
בכך הסתיים טיפולו בבעיה הרפואית שלשמה הגעתי, ובמשך מספר דקות נוספות ניסה לשכנע אותי לעבור אצלו טיפולי קוסמטיקה - הזרקת בוטוקס ומילוי קמטים בפנים. לא לשם כך הגעתי אליו, ואני חושבת שבלתי אתי לחלוטין להציע טיפולי קוסמטיקה למי שמגיעה עם בעיה רפואית שלא זוכה כמעט להתייחסות.
גלישה באינטרנט תוך הכנסת הערך "ירידה דרסטית בשמיעה עם תחושת לחץ ואטימות באוזן" העלתה כי יש חשש לפגיעה בעצב השמיעה, והטיפול צריך להיות מיידי. ואכן, פנייה לרופא מומחה אחר הביאה לכך שאחרי יומיים עברתי בדיקת שמיעה שהצביעה על פגיעה חמורה בעצב השמיעה ומיד התחלתי לקבל זריקות סטרואידים לאוזן התיכונה (טיפול שאינו אפקטיבי אם חולפים יותר משבועיים מרגע הפגיעה).
אינני מאשימה כמובן את ד"ר קלנדרוב בבעיה הרפואית שלי, אך חוסר התייחסותו לטענותי (לעיסת מסטיק?), שכרופא מומחה היו צריכות להדליק נורות אדומות, מכעיסה אותי מאד, ועל אחת כמה וכמה הצעותיו לטיפולים קוסמטיים בעת ביקור אצלו כרופא אף אוזן גרון.
עלבון סוג הנזק :
לנזוף בד"ר קלנדרוב על התייחסותו פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור הנהלה ראשי שם ותפקיד:

הפניה נבדקה עם הגורמים הנוגעים לפניה.
נשלחה תשובה ישירות לגב' וליק
תגובה:
נשלחה תשובה לגב' וליק פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה