פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשות אין סופיות לביטול ביטוח פלטינום וזיכוי מהיום שנשלחה הבקשה המקורית iv נושא התלונה:
EDI asaf שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:

שלום רב למי שקורא את פנייתי ,
לצערי הרב אני נאלץ לפנות ולבקש עזרה ,לפני מספר חודשים התקשרו אליי משירות הביטוח של כללית ששם נאמר לי שבתוספת של 30 ₪ אוכל להנות מביטוח פלטינום אחרי ששמעתי את ההצעה אישרתי להם אותה , לפני מספר חודשים מלאו לי 31 שנים ומאז הביטוח קפץ פ 1.5 מהעלות המקורית מ 74 ש"ח ל 103 ש"ח , התקשרתי ל *2700 ושם הוסבר לי שהם לא מחויבים ליידע אותי בעליית המחירים כתוצאה משינוי בגילי , הסברתי לנציגה שאין לי רצון להיות מבוטח בביטוח פלטינום אלה ברגיל כמו שהיה לפי השינוי ,
היא הסבירה לי שעליי לשלוח פקס ובו לציין בכתב ידי את בקשתי להפסיק את השירות , כמו כן הוסבר לי שאחויב בצורה יחסית מהיום שהפקס התקבל ושלוקח להם שבעה ימים לעדכן ,
לדאבוני הרב התגלה לי היום שאני עדיין מחויב בביטוח שאין לי רצון בו ,
הנציגים של הכללית מבטיחים לי שזה יוסר ,
אני פונה רק מחוסר ברירה , אודה על עזרה בהסרת הביטוח הזה , אני בסה"כ רוצה לשלם את הבסיס בלי שום תוספות כמו שהיה בעבר ,
אין לי את היכולת לשלם כזה סכום על ביטוח שאיני צריך ואין לי כבר כוחות להתנהל מול הכללית , שלפי דבריהם הם יכולים לרשום אותי לאיזה ביטוח שאני רוצה דרך הטלפון אבל בשביל להפסיק אותו אני חייב לשלוח להם פקס(שעליי לציין שכבר שלחתי) ובוצעה בקשה ברורה , יש לי את הטופס שנשלח בידיי .
אודה על העזרה ומקווה שתוכלו להסיר ממני את הצרה הזאת שמטרידה אותי מעל לחודשיים עקב התנהלות בלתי נסבלת של הכללית אני מרגיש כאילו מישהו מחריך אותי להיות מבוטח בביטוח הזה



החזרתי לביטוח הרגיל והפשוט וזיכוי כמו שהובטח לי מיום שליחת הפקס פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור כללית מוש שם ותפקיד:
תוכנית ה"פלטינום" הינה רובד נוסף על תוכנית "כללית מושלם זהב" ומעניקה השתתפות במגוון שירותים: טיפולי שיניים, ניתוחים פרטיים בארץ ובחו"ל, טיפולים אסתטיים ועוד. תעריפי התוכנית הינם עפ"י קבוצות גיל ובצמוד לעליית המדד, בהתאם לתנאי התקנון. תקנון התוכנית מפורסם באופן נגיש גם באתר האינטרנט www.clalit.org.il.
על מנת לבטל את החברות בתוכנית יש לשלוח בקשה בכתב.
מבדיקה שערכתי עולה כי בתאריך 22.12.2011 התקבל מכתב בקשה לביטול תוכנית ה"פלטינום" והביטוח הסיעודי. הבקשה טופלה בתאריך 29.12.2011. הביטול בוצע רטרואקטיבית מתאריך הפניה 22.12.2011. חיובים שבוצעו לאחר תאריך הביטול בגין תוכנית ה"פלטינום" והביטוח הסיעודי יוחזרו לאמצעי התשלום המעודכן במערכת במועד החיוב הבא (בקיזוז התשלום החודשי השוטף של תוכנית "מושלם זהב". נכון להיום מר אדי חבר בתוכנית "כללית מושלם זהב" בלבד.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה