פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רשלנות רפואית ,יחס מזלזל , חוסר מקצועיות , חוסר כבוד , נושא התלונה:
ליבה בן שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏13 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
גדרה כתובת:
גדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב ,
שמי בן מרדכי ליבה ואני מטופל בקופת החולים כללית בגדרה .
אני בן 24 , ספורטאי.
נפצעתי בחודש יולי 2010 בקרסול ימין וככל הנראה קרעתי את הרצועה ברגל .
עד עכשיו לצערי לא החלמתי והגעתי עד לרופא בבית חולים קפלן (ד'ר שחל שמו) אשר המליץ לי לעשות MRI .
דיברתי עם רופא המשפחה אשר נתן לי המלצה לעשות את הטיפול , ולדברי המרפאה בגדרה הייתי אמור להמתין שבוע ואז לקבל אישור.
אני רוצה להדגיש שאין ספור פעמיים רדפתי אחרי המרפאה , דיברתי עם כל המחלקה כולל המנהלת ששמה מירב. ביקשתי כמה וכמה פעמים שיחזרו אליי ולא צילצלו אף על כך שאמרו שחיפשו אותי שהדבר כמובן אינו נכון.
ואז הגעתי למצב שאני צריך לדבר עם מנהלת המרפאה ד'ר קפלן.(המנהלת של מירב)
כבר קבעתי תור לשבוע הבא ביום שלישי ה31 לחודש (ינואר) לאחר שאמרו לאמי כי הבדיקה אושרה , והיום לפתע צילצלו ואמרו לי שהרופא מחוזי לא אישר לי את הבדיקה והוא רוצה לראות קודם כל תוצאות של אולטרסאונד.
אני ממש סובל מכאבים ומסתובב עם תחבושות אלסטיות בכל יום אשר עלו לי כסף רב ואני לא רוצה להזניח את הרגל .
נראה לי פשוט מזלזל , משפיל וחוסר כבוד מדהים !
אני רוצה להבין למה לא מתייחסים אליי כמו אל שאר החולים?! למה לא מתייחסים לנושא ברצינות ?
המרפאה בגדרה בהנהלתה של מירב והצוות שלה , פשוט מגעילה.
אין לי ספק שאני עובר לקופת חולים אחרת ומעביר את המשפחה שלי גם כן , וכמובן שלא אמליץ לחבריי להיות מטופלים ביחס כזה משפיל ומעליב .
אני מאוד פגוע מהנושא שכמובן טרם טופל .
אני מאוד מקווה שתתיחסו למה שכתבתי בשיא הרצינות ומקווה בתום לב שהנושא ייפתר במהרה.
תודה על זמנכם וטיפולכם המסור .
בזבוז זמן , בזבוז כסף סוג הנזק :
קביעת תור במהרה לMRI ולקבל אישורים ובנוסף לטפל בחומרה בהנהלת הצוות והצוות המזלזל בגדרה. פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור הנהלה ראש שם ותפקיד:
הבקשה לבדיקה אושרה, והונפק טופס 17.
מהברור שנערך עולה כי השתדלו לתת את השירות המיטבי. מתנצלים על אי ההבנה שנוצרה ואנו מקווים כי השירות להבא יהיה לשביעות רצונו.
תגובה:
הבקשה טופלה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה