פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכובים ודחיות בתורים ואי קבלת שירות הולם במרפאות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כמה חודשים קבעתי תור לטיפולי שיניים במרפאת סמייל לשני ילדיי , חיכיתי יותר מחודשיים לתור ובדיוק באותו יום של הטיפול מתקשרים לבטל כי הרופא המטפל חולה, ולא קבעו תור אחר, לפחות היו מפצים על זה וקובעים לפעם אחרת ללא המתנה כל כך ארוכה. לקח לי קצת זמן עד קבעתי להם תור אחר, בתחילת חודש נובמבר , אשר נקבע ליום 17.01.12 ז"א חודשיים וקצת, לשעה 09:35 בבוקר, והדגשתי על כך שרוצה את שניהם בתורים רצופים כדי שלא אצטרך לחכות או ללכת ולחזור. הייתי צריכה להוציא את הילדים מביה"ס וגם אני לצאת מעבודתי , אבל קבעתי כי הייתי צריכה עוד הרבה זמן לתור בשעות אחרי צהריים.
בזמן הזה שחיכיתי לתור (בחודש דצמבר) , הילד היה זקוק לטיפול בשן כואבת, מכיוון שתור אחד בוטל והשני נקבע לעוד חודשיים וקצת , הוא היה זקוק באופן דחוף לטיפול , מכיוון שאין להם מקרים דחופים באותו היום (שמשלמים עבורם 40 ₪- אנחנו מבוטחים בכללית פלטינום) , הייתי צריכה לקחת אותו לרופא פרטי ( על חשבוני כמובן).
יום לפני היום יום הטיפול (ב- 16.01.12), התקשרה אליי המזכירה להזכיר לי ולהגיד שעברו מקום , וגם להודיע לי שצריכה לחכות בין ילד לילד , למה ? כי מכניסים ילד אחר לבדיקה של 10 דקות - מה ההיגיון שאני צריכה לחכות בין שני הילדים ? למה שהילד האחר שמגיע לבדיקה לא יגיע אחרי התור שלנו או לפני ותגיד לי להתעכב 10 דקות , כמובן סירבתי ודחתה לי ל 09:50 - אין בעיה העיקר שיהיה ברצף מכיוון שיצאתי מעבודתי שזה זמן על חשבוני והילדים יצאו מבי"ס בשביל הטיפול. הגעתי בזמן הודיעה לי לחכות ושיקראו לנו, לא מספיק שחיכינו עוד יותר מרבע שעה מהזמן שנקבע, מודיעים לי שהמטופל של 09:15 עוד לא נכנס !!! וצריכה לחכות עוד חצי שעה, במקרה הטוב. אני כעסתי ויצאתי , מכיוון שלא יכולתי לחכות עוד יותר (במקום שעה אחת לשני טיפולים היינו צריכים לבלות שעתיים במרפאה) למה כל העיכוב הזה בשעות הבוקר, כשהטיפולים רק התחילו !!
באותו יום שלחתי תלונה דרך האתר באינטרנט של כללית, וגם התקשרתי לשירות הלקוחות הנציגה אמרה לי שצריכה לשלוח פקס לפרט את הכל , וכך עשיתי. רשמתי כל מה שקרה וגם שרוצה שיקבעו תורים לידלים בימים הקרובים בזמן שמתאים לי.
אחרי שבוע התקשרה אליי מהמרפאה להודיע לי להגיע עם הילדים ליום ראשון הקרוב , 29.01.12 לבדיקה בלבד . מכיוון שאי אפשר לעשות טיפולים בלי בדיקת רופא קודם , אני מציינת שלשני הילדים יש תיקים אצלהם במרפאה, יש תכנית טיפולים, ושני התורים שנקבעו לפני כן ובוטלו היו לטיפול ולא לבדיקה אבל הפעם רצו להשתיק אותי ולהגיד הני טיפלנו בך.
זאת לא פעם ראשונה , ולא רק במרפאת השיניים , כל פעם שצריכה לקבוע תור או בדיקה אני צריכה לעבור בדרך ארוכה של ייסורים , בזבוז זמן , ועצבים.
אי קבלת שירותים הולמים סוג הנזק :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה