פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגיעה והתנהגות ברוטלית בלתי הולמת כלפי קשישה של רופאה בכירה בסניף נושא התלונה:
גולדנברג רוני שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏07 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הרצל רמת גן כתובת:
רמת גן רח' הרצל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
דודתי , הגב' שרה לוי, מרח' הקב קוק 46 בני ברק, חברה בקופת החולים הנ"ל מיום היוולדה לפני 86 שנה ועד היום והיא מטופלת מזה 40 שנה בסניף הרצל ברמת גן.
זו פעם ראשונה שהיא "זוכה" להתנהגות כזו ועוד מצד רופאה בכירה ומנהל הסניף במיוחד אם נתיחחס לגילה המופלג.
דודתי בשנה האחרונה נזקקת לשרותי הקופה יותר מתמיד. כקשישים רבים בגילה היא קצת מבולבלת וקצת פחות מאורגנת מתמיד ומי אם לא עובדי ציבור בקופה הנ"ל אמורים לעזור לה דווקא עכשיו כשהיא נזקקת לשרותים רבים כל כך בעקבות גילה ובעיותיה הרפואיות.
המקרה כאמור קרה לפני מס' חודשים דודתי, שרה לוי, קבעה תור לרופאה אחראית בכירה שתנסה לעזור לה בבעיותיה הרפואיות הרבות (הרופאה הקבועה ניסתה ואגב היא הנחמדה ביותר בכל הסניף הזה... אך ללא הועיל) ודודתי איחרה ב- 10 דקות את שעת התור וזאת לאחר התר מיוחד ממנהל הסניף שתתקבל. הרופאה "הבכירה האחראית" לא הסכימה לקבלה בטענה שהיא עברה את "המכסה" היומית ואינה יכולה לקבל יותר וזאת לאחר שדודתי ציינה בפניה כי היא במשבר ושמנהל הסניף הפנה אותה אליה. הרופאה כעסה מאוד והלכה למנהל הסניף ואמרה כי אינה מוכנה לקבלה בשופ פנים ואופן. כל זמן הסיפור ארך כ- 3 שעות בהם דודתי שרה לוי חיכתה במקום בתקווה שאכן בסופו של דבר הרופאה תתפנה ותסכים לקבלה. המנהל שראה שהיא יושבת ומחכה מסר לה שהרופאה תצא ותדבר איתה ויצא. הרופאה לא יצאה כפי שהבטיח המנהל והלכה להפסקה עד 15:30 (בנתיים דודתי בת ה- 86 מחכה למעלה מ- 4 שעות)ועמדה בתוקף שיוציאו את דודתי החוצה מהסניף. כשדודתי סירבה ורצתה ללכת להתפנות סגרו את השירותים עם מפתח ולא נתנו לה להכנס בתקווה כי לא תוכל להתאפק ותעזוב את המקום... ואף איימו עליה בהזמנת משטרה שתוציא אותה בכוח... הם אכן גם קראו לאיש הבטחון שמשך ולקח את תיקה בכוח וצעק עליה ואף קרא למנהל הסניף לבוא לעזור להוציאה בכוח. הכוח שהופעל על קשישה בת 86 ששוקלת כ- 40 ק"ג בלבד... וגובהה 1.40 מ' היה נמופרז, תוקפני ולדעתי גם מנוגד לחוק....
באותו הרגע עברה במקום רופאת המשפחה הקבועה של דודתי ד"ר בלסקי שהתעניינה בנעשה והיא היחידה שהתנהגה בצורה יפה לדודתי מתוך התחשבות והבנת הנסיבות... וכשנתבקשה ע"י דודתי להתקבל אצלה כדי שתסביר לה מה קרה היא נענתה בחיוב ובמלוא תשומת הלב. לאחר מכן ניגש המנהל לדודתי ואמר לה שיזמין לה תור חדש העיקר שתלך הביתה... תוך כדי כך הגיעה שוב הרופאה "הבכירה האחראית" ואמרה לה שאם לא תלך היא תדאג לאשפז אותה בבית חולים... "זה מה שמגיע לך"....
דודתי הזמינה תור לרוםאה שהסכימה לקבלה והלכה לדרכה.
מיותר לציין כי ההתנהלות כלפי קשישה בת 86 היא חסרת כל פרופורציה אגרסיבית ואנו נגיש תלונה גם לשר הבריאות .... בתורה כתוב..." והדרת פני זקן"..... "מפני שיבה תקום"... והרבה משפטים שמראים כי צריך לגלות סובלנות וסבלנות כליפ קשישים ולא סתם להשליכם... אך בקופת חולים כללית בסניף הרצל ברמת גן המנהלת שעשתה עליה לישראל לא נלחמה כמו דודתי במלחמת השחרור ולא תרמה דבר למדינה בימים הכי קשים... לא עברה את תקופת הצנע ולא בנתה את המדינה.... יכולה להרשות לעצמה ברום תפקידה "הבכיר" להתנהג או יותר נכון להתעמר בקשישה... לצעוק עליה... לאיים לאשפז אותה בבית חולים לחולי נפש... וזאת רק בגלל שהיא חולה .. קשה לה וניסתה לקבל ממנה עזרה???.. ונציין כי את משכורתה "הבכירה" היא מקבלת כל השנים מדמי החבר והביטוחים שמשלמת דודתי מזה 50 שנה....
ויתר על כן, לאזרח הפשוט אסור להעליב עובד ציבור... הוא יכול להקנס או אף להכנס לכלא על העלבת עובד ציבור... אך אין בעיה לעובד ציבור "בכיר" להעליב, להתעמר, להתנהג בגסות, לצעוק ולאיים על האזרח.... הוא לא יקבל שום עונש שום קנס ובטח ובטח לא יכנס לכלא למרות שנעשו פה מעשים שלא יעשו שגובלים בהתעללות בחסר ישע.... אבקש את כל תשומת הלב והפירסום על מנת שמקרים כאלה לא ישנו בעתיד ושיכבדו את האוכלוסיה המבוגרת ואני (בת 44 בלבד) יודעת זאת אז אני חושבת שמן הראוי כי רופאה "בכירה" בערך בת גילי תלמד את זה גם.... אבקש בכל לשון של בקשה לטפל בנושא בדחיפות

תודה
רוני גולדנברג נייד: 052-3030530
אגב, פנינו לתלונות הציבור של קופת החולים עם מכתב מ"כן לזקן" והתשובה שלהם היתה שקופת החולים טוענת... שדודתי משקרת ולא היו דברים מעולם.... אישה בת 86 משקרת? היא בכתה ועדיין בוכה כל יום בגללם... מה גם שיש מצלמות במקום אשמח לקבל את ההעתק מהתקרית... ואז נראה מי משקר!! מאוד קל לגוף כזה גדול עם מיליון עורכי דין שמגינים עליו להפיל הכל על האזרח הקטן... ולטעון לא היו דברים מעולם....גם המטפל הזר שמתעלל בקשיש טוען כך אבל כשמראים לו את הכל מצולם אין לו מילים והוא נכנס לכלא... (חומר למחשבה)
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות בע"פ ובכתב של הרופאה המנהל ואיש הבטחון על שעשו פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה