פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אחריות כלפי מטופלים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
אני אישה הרה. רופאת הנשים שלי שלחה אותי לביצוע בדיקה. לאחר הבדיקה נקבע לי תור עמה לצורך קבלת התוצאות. ביום של התור הרופאה היתה החולה והתקשרו אלי כדי לבטל את התור.דרשתי שימצאו לי תור חלופי כיון שלקבוע תור אליה לוקח לפחות חודש והזמן הוא קריטי לגבי תוצאות הבדיקה.הפקידה היתה לא נחמדה בכלל ואמרה שאין שום אפשרות לתור חלופי וזו לא אשמת המרפאה שהרופאה חולה ורשמה אותי לתור בעוד חודשיים (שהינו באזור התאריך המשוער שעלי ללדת).הסברתי לה כמה הרעיון מגוחך ושיתכן שאלד עד אז ללא מעקב רפואי אך ורק בגלל שהרופאה חולה והם לא מאפשרים שום פתרון. היא אמרה שאין מה לעשות והדבר היחיד שהיא הציעה לי לנסות זה להתקשר מדי פעם ולבדוק אם התפנה תור.לאחר ששאלתי היא ענתה שאין רשימת המתנה ואני זו שצריכה להתקשר מדי יום. הסברתי לה את חומרת המצב ושאני זקוקה למעקב של הרופאה אך זה כלל לא עניין אותה והיא אמרה שיש לה עוד טלפונים לבצע. בימים שלאחר מכן ניסיתי לבדוק האם התפנה תור אך בכל יום נעניתי שאין תורים רק לאזור תאריך הלידה שלי. ביקשתי לדבר אישית עם הרופאה שלי המזכירה אמרה שתעביר ואף אחד לא ענה. כך מספר פעמים. בצר לי, ומשראיתי שמהמרפאה הזו לא תבוא הישועה. קבעתי תור לרופא אחר. הגיע היום של התור ולאחר כארבעים דקות של המתנה נכנסתי לרופא החדש. הרופא התפלא לשמוע שאני בהריון בשלב כל כך מתקדם ואמר שאיננו יכול לקבל אותי וכדבריו "הוא לא נכנס לתיק הזה בכלל" ושאני חייבת להמשיך במעקב אצל הרופאה שאצלה התחלתי. הסברתי לו שאין לי אפשרות מכיון שאין אליה תורים עד לתאריך הלידה והוא אמר שהוא מאד מצטער אך אין לו אפשרות לטפל בי ושאפנה אל הרופאה.
כך נותרתי בשבוע 32 ללא מעקב, ללא תור וללא אף גורם רפואי שינחה אותי בתהליך המסובך כל כך של הריון ראשון. אני מרגישה חוסר אונים וכעס. אני מרגישה גם בושה להמנות על מבוטחי כללית, מטופלים שנתקלים ברופאים ומזכירות אטומים שלא דואגים ללקוחותיהם ומפקירים אותם פעם אחר פעם. מעבר לכך זה נראה לי חוסר אחריות להשאר מטופל ללא השגחה וללא תור. במיוחד במקרה של הריון. אני דורשת טיפול ושינוי מיידי.
בזבוז זמן, חוסר אונים סוג הנזק :
מציאת תורים חלופיים, אחריות, כבוד ואכפתיות כלפי המטופלים פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה