פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נהלים עקומים בסל הבריאות וביטוח מושלם של הכללית נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
אמי (בת 89) נזקקת למכשיר שמיעה מזה כמה שנים. לפני כ-4 שנים אושר לה סבסוד של מכשיר שמיעה. לפני כחודש היא איבדה את המכשיר, וכדי לקבל מכשיר חדש, בנוסף לבדיקת מכון שמיעה ורופאת אאג שאישרו צורך במכשיר (והמדובר במכשיר חלופי, במצב שהיה ידוע כבר), כדי לאשר החזר כספי, מאלצים אותה להטרטר לקלינאית תקשורת במרחק רב מביתה ועם תורים במקרה הטוב לאפריל (בד"כ אפילו רחוקים יותר). אמי מתגוררת לבדה בביתה וללא מכשיר אינה יכולה לדבר בטלפון, שהוא הדרך שלה "לצאת החוצה" במקרה הטוב, ואפילו הצלת חיים במקרה חירום.
האם אפשר לפנות לגוף מסויים בקופת החולים שיזרז את העניינים? הרי ברור שזוהי תשובה לא ריאלית והגיוניות ומדובר על מצב דחוף...
תודה!
בברכה

אלר
פגיעה ביכולת לתקשר עם העולם החיצון סוג הנזק :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה