נהלים עקומים בסל הבריאות וביטוח מושלם של הכללית |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אמי (בת 89) נזקקת למכשיר שמיעה מזה כמה שנים. לפני כ-4 שנים אושר לה סבסוד של מכשיר שמיעה. לפני כחודש היא איבדה את המכשיר, וכדי לקבל מכשיר חדש, בנוסף לבדיקת מכון שמיעה ורופאת אאג שאישרו צורך במכשיר (והמדובר במכשיר חלופי, במצב שהיה ידוע כבר), כדי לאשר החזר כספי, מאלצים אותה להטרטר לקלינאית תקשורת במרחק רב מביתה ועם תורים במקרה הטוב לאפריל (בד"כ אפילו רחוקים יותר). אמי מתגוררת לבדה בביתה וללא מכשיר אינה יכולה לדבר בטלפון, שהוא הדרך שלה "לצאת החוצה" במקרה הטוב, ואפילו הצלת חיים במקרה חירום.
האם אפשר לפנות לגוף מסויים בקופת החולים שיזרז את העניינים? הרי ברור שזוהי תשובה לא ריאלית והגיוניות ומדובר על מצב דחוף...
תודה!
בברכה
אלר
|
פגיעה ביכולת לתקשר עם העולם החיצון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|