פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כללית מושלם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה אני ביטלתי ביטוח מושלם ולאחר מכן גם את ביטוח סיעודי - בנפרד (שלחתי את הנקשה נוספת דרך פקס). כמה שזכור לי גם בדקתי את הנושא בטלפון. היום (21.02.2012) קבלתי דיווח על תשלומים שירדו במשך כל התקופה הזו וכך ידעתי שבקשתי בעצם נשארה ללא טיפול. בשיחה טלפונית עם נציגים היום נאמר לי ש"הפקס לא נמצא".
ביטול מיידי של ביטוח הנ''ל והכזר של דמי ביטוח החל מחודש אפריל 2011 שהורד מחשבון שלי ללא הסקמתי. פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור כללית מוש שם ותפקיד:
על מנת לבטל את הביטוח הסיעודי יש לשלוח בקשה בכתב. שוחחנו טלפונית עם גב' מיכאלוב והוסבר כי לאור העובדה שלא התקבלה בקשה בכתב בנוגע לביטול הביטוח הסיעודי, לא בוצע הביטול.
ביקשנו מגב' מיכאלוב לשלוח בקשה בכתב על מנת שנוכל לטפל בבקשתה אל מול "דקלה" חברה לביטוח בע"מ. עם קבלת מכתבה, הוחלט לאשר את בקשתה ולבטל את חברותה בביטוח הסיעודי מתאריך 1.4.2011.
חיובים שבוצעו לאחר תאריך הביטול יוחזרו לאמצעי התשלום המעודכן במערכת.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה