פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נסיון מעבר מסניף אחד של קופת חולים כללית לשני נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
טרטרו אותי אינסוף פעמים.
אני מנסה לעבור ממרפאת אורנית למרפאת בארותיים. בכוכבית 2700 מסרו לי מידע שגוי, התקשרתי, הלכתי, עשיתי כל מה שצריך. שלחו אותי למרפאה בה יש שירותי משרד (כפר יונה) כדי לחתום על נייר שאני רוצה לעבור. התקשרתי שוב לכוכבית, הודיעו לי בשמחה, אחרי 10 ימים שאני רשומה בבארותיים. הבוקר התקשרתי למרפאת בארותיים בנסיון לקבוע תור לרופא - וראה איזה פלא, אני אכן רשומה שם, אבל התיק שלי לא עבר, לא עבר במייל!!! הוא כנראה הולך ברגל. מספר הטלפון באורנית כנראה לא תקין, מאז אני כבר 40 דקות (אני עדיין על הקו) עם כוכבית 2700 בבקשה שידאגו להעביר את התיק, כי אני לא יכולה להשיג את אורנית, סיפרתי את הסיפור כבר 5 פעמים, כתבתי לקופה בכל דרך אפשרית, באמת שגרוני ניחר, אף אחד לא מבין מה הבעיה, אני אכן רשומה בבארותיים, אבל התיק איננו וכל מה שרציתי, אחרי חברות של עשרות שנים בקופת חולים כללית הוא לקבוע תור אצל הרופא!!! אני חושבת שעד כה ניהלתי לפחות 15 שיחות ארוכות ומיגעות עם כל מי שניתן, עם כל המרפאות, מוקדנים וכו', כולל הרבה מאד מידע שגוי ואני מניחה שאני לא הלקוח היחיד שמנסה לעבור סניף, מה עושה אדם שאינו דובר השפה, שאין לו טלפון זמין? שבועיים!!!!
אנא....
שמעבר מסניף אחד לשני של קופת חולים יקח 5 דקות בדיוק פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה