פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול ושקרים ללקוח נושא התלונה:
אברגל ירון שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום.אני רוצה להתלונן על סחבת נוראה ועל יחס מזעזע עם שום רצון לעזור. לפני כחצי שנה התקשר בחור לאישתי והציע לה להצטרף לפלטינום כשהוא שמע שהיא בהריון אמר לה שאם היא מצטרפת אוטומטית הבת שלנו עד גיל 18 מקבלת את הפלטינום בחינם. כשראינו שזה לא כך התקשרנו אליכם לבטל,נאמר לנו שעלינו לשלוח פקס כדי לנתק את השירות למרות שהתחברנו טלפונית ולא עם בקשה של פקס , נסעתי לדואר יצאתי מוקדם מהעבודה שלחתי וזה לא התקבל , כך היה עוד פעמים מיותר לציין שכל התקופה אני מפסיד שעות עבודה ואתם גורמים לי לטרטור כשכל פעם מעבירים אותי מאחת לשניה. היום זה ממש הרגיז אותי ראיתי שאישתי לא הסתדרה עם הנציגה לקחתי את הטלפון לאחר שאישתי כבר הועברה מאחת לשניה ואיך לא גם הבחורה שדיברתי איתה אמרה "אההאני לא מטפלת בזה אבל אני יעביר אותך למישהי שכן תוכל. אף אחד באמת לא רוצה לעזור אני לא אלך עוד פעם ויבזבז את זמני לשלוח פקס ולהתחנן שישמו שיחה שיש בה הבטחות רכישה שלא קויימו. דבר ראשון אני רוצה לשמוע את השיחה דבר שני אני מבקש להפסיק את שירותי הפלטינום של אישתי וביתי במיידית וללא שום פקס!!!

נ.ב הצעת ייעול שבטוח תעזור לכם תיגרמו לנציגים שלכם להיות אכפתיים אתם מתעסקים ברפואה ולא בסלולר אני לא מאשים את הנציגים עושים מה אומרים להם אני מאשים אתכם!!!
מחכה לטלפון
כספי סוג הנזק :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור כללית מוש שם ותפקיד:
מבדיקה שערכנו עולה כי בשיחת הצירוף לתוכנית ה"פלטינום" נמסר לגב' חזן תעריף התוכנית עבורה ונמסר כי תשלום זה הינו בנוסף לתשלום בגין תוכנית "מושלם זהב". בנוגע לצירוף עתידי של ילדים, נמסר כי הצירוף הינו אוטומטי. כאשר נציג השירות נשאל לגבי טיפולי שיניים לילדים, נמסר כי במסגרת ה"פלטינום" טיפולי שיניים משמרים ניתנים בחינם לילדים עד גיל 18. בשום שלב בשיחה לא נמסר כי תוכנית ה"פלטינום" הינה ללא תשלום. בנוגע לביטול התוכנית,תקנון "כללית מושלם פלטינום" מהווה את המסגרת המחייבת לגבי זכויות עמיתים בתוכנית. עפ"י תנאי התקנון, ביטול התוכנית ייעשה ע"י בקשה בכתב ועל כן בקשו מהלקוח לשלוח פקס בקשה לביטול. יחד עם זאת, לאור האמור בפנייתו של מר חזן, נבטל את חברותה של גב' חזן ב"פלטינום" מתאריך פנייתם הראשונה למוקד השירות 30.1.2012. כמו כן כיוון שייתכן והייתה אי הבנה בנושא התשלום של בתו, נאשר ביטול רטרואקטיבי של תוכנית ה"פלטינום" של בתו. חיובים שבוצעו לאחר תאריכי הביטול יוחזרו לאמצעי התשלום המעודכן במערכת במועד החיוב של חודש יוני, בקיזוז התשלום החודשי השוטף. אנו תקווה כי המשך הקשר בינו ובין "כללית מושלם" יהיה לשביעות רצונו. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה