הטרדה + הרשאה לשירות ללא הסכמה + הרשאה לחיוב ללא הסכמה |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
דרום |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
יום שלישי 06 מרץ 2012
לכ' : פניות הציבור קופ"ח כללית דרום .
לידי הגב': רקפת.
הנדון: דוח השתלשלות עניינים בצירופי לשירות המהיר ללא הסכמתי – קרנרו גרשון תז 026699702.
1. רקע כללי : מדובר במעשה שגובלות בו עבירות פליליות , ואלה הן :
א. הטרדה .
ב. שימוש לרעה בהרשעה לחשבון , שלא ע"י בעל החשבון וללא הסכמתו וחתימתו .
2. להלן סיפור המעשה :
א. ביום שישי ה-2/3/12 התקשרה נציגתכם לאישתי ללא ידיעתי , וכביכול פירטה בפניה שרותים "חדשים" שכבר הוצאו לנו בעבר ולא רצינו . גם אשתי שמעה ואמרה לנציגתכם הטלפונית שאינה מעוניינת .
ב. אתמול הסביבות השעה 18:00 לערך קיבלתי מסרון לנייד שלי , ובו מברכים אותי על הצטרפות לשירות המהיר . לא הבנתי את פשר ההודעה , מאוד התעצבנתי והתקשרתי למוקד 2700 שלכם . ענתה נציגה וביקשה עוד פעם את כל הפרטים שלי , הרי כבר יש לכם הכל מעודכן אפילו אי מייל ןכמו כן הטלפון בבית ןפלאפונים שלי ושל אישתי ( מסרון שקיבלתי ) , ואז שאלתי את הנציגה לפשר הדברים , ואמרתי להשלא דיברתי עם אף אחד ולא חתמתי לאף אחד אז מי צירף אותי לשירות שאני לא מעוניין בן , יתרה מכך כבר בעבר ביקשתי שיכתבו במחשב לא להטריד אותי בטלפונים כאלה , כי זה היה כבר בלתי נסבל , לא יכול להיות שכל קבלן שלכם בכדי לקבל כסף ממכם , יעבור עבירות פליליות.
ג. בהמשך לסיפור לאחר שנציגתכם רצתה ממני כל מיני דרישות לביטול השירות שאני כלל לא הזמנתי , ועוד פעם פרטים , ועדכון , הרי הכל רשום אצלכם ( ראה מסרון וכו) .
ד. הגעתי לביתי ואשתי שומעת אותי צורח בטלפון לנציגתכם שאפילו ניסתה להקשות בעניין בקשתי לביטול מידי של השירות שכלל לא רציתי ולא ביקשתי , ולקחה מידי את הטלפון ודיברה אם נציגתכם , ופתאום " ירד לה האסימון " נזכרה שלא לפני הרבה זמן
בסביבות השעה 17:45 התקשרה בפעם המי יודע כמה נציגתכם מיטל לסבר את אוזנה של אשתי בדבר ," השירותים החדשים " שכבר הוצאו לנו בעבר וסירבנו לכך . ויתרה מכך אף אמרה לנציגתכם מיטל שאינה מעוניינת להצטרף ל"שירותים החדשים" וחזרה על סרובה. אך מיטל בשלה , קבלנית פרטית וצריכה לסמן V על עוד לקוח בכדי לקבל עמלה . ולא זאת ועוד לאחר שכבר ביקשנו שלא יטרידו אותנו טלפונית בדבר טלפונים מעצבנים על " שירותים חדשים" שכבר ביקשנו בעבר שירשמו במחשבכם לא להתקשר אלינו בכך , אבל אתם בשלכם . כל קבלן חושב על הפרמיה , ולא על הטרדת האזרח , מעבר לעבירות הפליליות הנלוות לכך , וראה זה פלא , שולחים גם מסרון , ( באמת שרות , מעל ומעבר ), חהבל על הזמן , מספרי הטלפון והמייל המעודכנים אצלכם הם רק למקרה של הודעות דחופות מהמרפאה על הודעות ,של בדיקות או דברים דחופים אחרים, וגם אני מעדכן דרך שם , ולא צריך "שנציגכם "יתקשר אלי , באם אני רוצה שרות מסוים אני יודע איך לבקש אותו , ממכם .
ה. לציין שגם היום הקשו עלי לביטול התקשרתי למוקד שלכם 2700 , וגם עד שהשגתי את טלפון פניות הציבור ודיברתי טלפונית אתך ,עברתי מדורי גיהינום , זה "שירות זה ?
האדם במקום להיות בריא ושתשמרו על בריאותו , אתם עושים אותו חולה מרוב עצבים.
ו. גםאם נעשתה טעות , נגיד בשוגג אז נציגיכם לא צריכים להתווכח וצריכים לבוא לקרת המבוטח , הרי אנחנו משלמים לכם לקבל שירות , ואם שירות , שיהיה הוגן, ישר , ללא טרטורים , לקחת אחריות, ולהודות בטעויות , ולבטל שירות במידה ונעשתה טעות ללא כל שטיקים וטריקים !!!
ז. לציין שגם פניתי אתמול לפקידת השירות במרפאתי , שגם היתה המומה מהעניין הגב' לאה שהייתה עסוקה בטיפול בחולים , וגם הפרעתי לה , אך לציין אותה לטובה שאם כל העומס עלייה , אמרה שתבדוק לי היום את מהות העניין . כמו כן לציין כי ביטלתי את הרשעתכם לחשבוני במידי , וברצוני כי המשטרה תעשה את עבודתה בעניין העבירות הפליליות , ומי שצריך לשלם על טעותו ישלם .
ח. את האזרח לא מעניין כמה מוקדי שירות יש לכם , הוא מכיר קופ"ח כללית אחת !!!, צריך להיות קשוב לאזרח בכלל , ובפרט באם נעשתה טעות על ידכם, לתיקון האבל . מעניין גם לכמה אנשים עשיתם טעות, ולא משו לב בכלל ???
ט. אני לא ארשום כאן את פרטיי כי הכל כבר רשום אצלכם , מצ"ב רק הת.ז שלי למעלה וזה מספיק לי כרגע בשבילכם .
העתקים : אמון הציבור , אתר תלונה .
בברכה
קרנרו גרשון
|
ראה מכתב ותבין |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|