פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטרדה + הרשאה לשירות ללא הסכמה + הרשאה לחיוב ללא הסכמה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
דרום סניף חברה:
תיאור הבעיה:
‏יום שלישי 06 מרץ 2012
לכ' : פניות הציבור קופ"ח כללית דרום .
לידי הגב': רקפת.

הנדון: דוח השתלשלות עניינים בצירופי לשירות המהיר ללא הסכמתי – קרנרו גרשון תז 026699702.
1. רקע כללי : מדובר במעשה שגובלות בו עבירות פליליות , ואלה הן :
א. הטרדה .
ב. שימוש לרעה בהרשעה לחשבון , שלא ע"י בעל החשבון וללא הסכמתו וחתימתו .
2. להלן סיפור המעשה :
א. ביום שישי ה-2/3/12 התקשרה נציגתכם לאישתי ללא ידיעתי , וכביכול פירטה בפניה שרותים "חדשים" שכבר הוצאו לנו בעבר ולא רצינו . גם אשתי שמעה ואמרה לנציגתכם הטלפונית שאינה מעוניינת .
ב. אתמול הסביבות השעה 18:00 לערך קיבלתי מסרון לנייד שלי , ובו מברכים אותי על הצטרפות לשירות המהיר . לא הבנתי את פשר ההודעה , מאוד התעצבנתי והתקשרתי למוקד 2700 שלכם . ענתה נציגה וביקשה עוד פעם את כל הפרטים שלי , הרי כבר יש לכם הכל מעודכן אפילו אי מייל ןכמו כן הטלפון בבית ןפלאפונים שלי ושל אישתי ( מסרון שקיבלתי ) , ואז שאלתי את הנציגה לפשר הדברים , ואמרתי להשלא דיברתי עם אף אחד ולא חתמתי לאף אחד אז מי צירף אותי לשירות שאני לא מעוניין בן , יתרה מכך כבר בעבר ביקשתי שיכתבו במחשב לא להטריד אותי בטלפונים כאלה , כי זה היה כבר בלתי נסבל , לא יכול להיות שכל קבלן שלכם בכדי לקבל כסף ממכם , יעבור עבירות פליליות.
ג. בהמשך לסיפור לאחר שנציגתכם רצתה ממני כל מיני דרישות לביטול השירות שאני כלל לא הזמנתי , ועוד פעם פרטים , ועדכון , הרי הכל רשום אצלכם ( ראה מסרון וכו) .
ד. הגעתי לביתי ואשתי שומעת אותי צורח בטלפון לנציגתכם שאפילו ניסתה להקשות בעניין בקשתי לביטול מידי של השירות שכלל לא רציתי ולא ביקשתי , ולקחה מידי את הטלפון ודיברה אם נציגתכם , ופתאום " ירד לה האסימון " נזכרה שלא לפני הרבה זמן
בסביבות השעה 17:45 התקשרה בפעם המי יודע כמה נציגתכם מיטל לסבר את אוזנה של אשתי בדבר ," השירותים החדשים " שכבר הוצאו לנו בעבר וסירבנו לכך . ויתרה מכך אף אמרה לנציגתכם מיטל שאינה מעוניינת להצטרף ל"שירותים החדשים" וחזרה על סרובה. אך מיטל בשלה , קבלנית פרטית וצריכה לסמן V על עוד לקוח בכדי לקבל עמלה . ולא זאת ועוד לאחר שכבר ביקשנו שלא יטרידו אותנו טלפונית בדבר טלפונים מעצבנים על " שירותים חדשים" שכבר ביקשנו בעבר שירשמו במחשבכם לא להתקשר אלינו בכך , אבל אתם בשלכם . כל קבלן חושב על הפרמיה , ולא על הטרדת האזרח , מעבר לעבירות הפליליות הנלוות לכך , וראה זה פלא , שולחים גם מסרון , ( באמת שרות , מעל ומעבר ), חהבל על הזמן , מספרי הטלפון והמייל המעודכנים אצלכם הם רק למקרה של הודעות דחופות מהמרפאה על הודעות ,של בדיקות או דברים דחופים אחרים, וגם אני מעדכן דרך שם , ולא צריך "שנציגכם "יתקשר אלי , באם אני רוצה שרות מסוים אני יודע איך לבקש אותו , ממכם .
ה. לציין שגם היום הקשו עלי לביטול התקשרתי למוקד שלכם 2700 , וגם עד שהשגתי את טלפון פניות הציבור ודיברתי טלפונית אתך ,עברתי מדורי גיהינום , זה "שירות זה ?
האדם במקום להיות בריא ושתשמרו על בריאותו , אתם עושים אותו חולה מרוב עצבים.
ו. גםאם נעשתה טעות , נגיד בשוגג אז נציגיכם לא צריכים להתווכח וצריכים לבוא לקרת המבוטח , הרי אנחנו משלמים לכם לקבל שירות , ואם שירות , שיהיה הוגן, ישר , ללא טרטורים , לקחת אחריות, ולהודות בטעויות , ולבטל שירות במידה ונעשתה טעות ללא כל שטיקים וטריקים !!!
ז. לציין שגם פניתי אתמול לפקידת השירות במרפאתי , שגם היתה המומה מהעניין הגב' לאה שהייתה עסוקה בטיפול בחולים , וגם הפרעתי לה , אך לציין אותה לטובה שאם כל העומס עלייה , אמרה שתבדוק לי היום את מהות העניין . כמו כן לציין כי ביטלתי את הרשעתכם לחשבוני במידי , וברצוני כי המשטרה תעשה את עבודתה בעניין העבירות הפליליות , ומי שצריך לשלם על טעותו ישלם .
ח. את האזרח לא מעניין כמה מוקדי שירות יש לכם , הוא מכיר קופ"ח כללית אחת !!!, צריך להיות קשוב לאזרח בכלל , ובפרט באם נעשתה טעות על ידכם, לתיקון האבל . מעניין גם לכמה אנשים עשיתם טעות, ולא משו לב בכלל ???
ט. אני לא ארשום כאן את פרטיי כי הכל כבר רשום אצלכם , מצ"ב רק הת.ז שלי למעלה וזה מספיק לי כרגע בשבילכם .

העתקים : אמון הציבור , אתר תלונה .


בברכה

קרנרו גרשון

ראה מכתב ותבין פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה