פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל!!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
בני ברק כתובת:
ר' עקיבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 05/03/2012 הלכתי ברחוב ר' עקיבא וההיתי זקוקה נואשות לשרותים,הרגשתי ממש זוועה,נכנסתי לסניף כללית שהיה פתוח, (השרותים היו נעולים) היו שם פציינטים כנראה אחרונים הרופא ועוד אחד שכנראה מנהל או אחראי ' פניתי אליו סליחה אולי תוכל לפתוח לי את השרותים זה דחוף!!!
והוא אפילו לא הסתכל עלי ואמר בזלזול סגור סגור,אמרתי לו זה דחוף!!!והוא המשיך לדבר עם הרופא כאילו אני לא קיימת,
אני רוצה לשאול אתכם,האם זו התנהגות אנושית כלפי אשה ,אמא לתינוק,שהיא מתחננת לצורך בסיסי...
אני יצאתי משם במפח נפש,אך למזלי ברחוב ליד ,קופת חולים לאומית היתה פתוחה,ושם בנימוס ובנחמדות נתנו לי להכנס----
אני מבקשת לטפל בתלונתי באופן רציני,
לא יתכן כזו התנהגות מופקרת כלפי אשה!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
להעיר בחומרה לאותו מנהל/אחראי פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
ממונה על פניות הציבור שם ותפקיד:
נשלח מכתב ללקוחה הביתה תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה