פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דחיית טיפול מקצועי בחודשיים וחיוב לא הוגן נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ארצי כתובת:
שטראוס סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שירותי בריאות כללית הציעו לי לפני שבוע ביקור פנוי אצל רופאת כבד במרפאת שטראוס, ירושלים. עצרתי את החיים, נעדרתי מהעבודה, המתנתי בשקט בתור וקיבלתי שירות, לא לפני ששילמת 21 ש"ח.

קיבלתי הפנייה לבדיקות דם ייעודיות ונתבקשתי לשוב עם תוצאות הבדיקה לרופאה. היום נכנסתי על מנת לקבוע תור וגיליתי שיש תור... לעוד חודשיים!!!

זאת ועוד - היות שבאפריל מתחיל רבעון חדש, אאלץ לשלם שוב 21 ש"ח על שירות המתעכב שלא באשמתי.

זה לא סביר בעליל לקבל שירות חודשיים אחרי ביקור אצל רופא מקצועי. במיוחד כאשר מדובר בנושאים הנוגעים לבריאותו של אדם, ישנה חשיבות אדירה למועד זיהוי המחלה במאמץ לטפל בה.

לא רק שמדובר בשירות רע... מדובר בזילזול בבריאות הציבור. וזה מקומם מאד.
בריאותי סוג הנזק :
קיצור המתנה לתורים וביטול תשלום של 21 ש"ח במקרים שבהם העיכוב באשמת הקופה פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
שרונה בלמס עוזרת לממונ שם ותפקיד:
בבירור עם רופאת הכבד של מר גרנות עולה כי ההמתנה לקבלת התשובות לבדיקת הדם אורכת 3 שבועות. הרופאה בקשה כי יתאם אליה תור מיד לאחר חג הפסח. אכן, מר גרנות התקבל לטיפול ביום שני, 16.4.
אשר לתשלום הרבעוני- הכללית פועלת בהתאם לחוק ביטוח בריאות ממלכתי. ההיתר לתשלום רבעוני עבור אגרות ביקור רופא מעוגן בחוק ומאושר על ידי ועדת הכספים של הכנסת. התשלום תקף לביקורים בתוך תקופת הרבעון.
תגובה:
ניתן מענה. הלקוח הוזמן לתור בהתאם להנחיית הרופאה המטפלת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה