פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פתיחת תיק הוצאה לפועל בעקבות אי שליחת טופס 17 - טיפול באישה בהריון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
הנני חברה בקופת חולים כללית, בעלת כרטיס מושלם ומטופלת במרפאת האם - משמר הירדן בגבעתיים.
לפני כשנה, בהיותי בהריון, ביקרתי במיון בבית החולים הרפואי ע"ש ח.שיבא פעמיים בתאריכים: 28/1/2011 וב-3/11/2011 לאחר שהופנתי אליהם דרך 2700* מוקד האחיות (מוקד האחיות היה אמור לשלוח הפנייה ישירות לביה"ח).
לאחר הביקורים במיון פניתי פרונטלית למרפאת משמר הירדן בבקשה לשלוח טפסי 17 בגין 2 הביקורים הנ"ל והתבקשתי לפקסס להם את החשבונות עבור הביקור במיון. החשבונות פוקססו למרפאה ווידאתי הגעתם עם הגברת רונית.
בתאריך 4/7/2011 נתקבל מכתב (המצ"ב) שמפרט את חובותיי לבית החולים ע"ס 1306 ש"ח בגין 2 הביקורים במיון. פניתי שוב למרפאת משמר הירדן והתבקשתי לפקסס שוב את הפנייה יחד עם החשבונות של המיון - הפקס נשלח שוב ווידאתי את קבלתו במרפאה ומבחינתי ראיתי את הנושא כסגור.
בתאריך 9/1/2012 קיבלתי לידי מכתב עו"ד מהיועץ המשפטי של בית החולים שמבקש ממני להסדיר תוך 30 יום את התשלום עבור אחד הביקורים (ביקור של תאריך 28/1/2011). כנראה שאותה נציגה אשר טיפלה בפנייתי העבירה טופס 17 אחד במקום שניים (בגין 2 תאריכי הביקור).
ביום קבלת המכתב יצרתי קשר עם 2700* וביקשתי את עזרתם בטיפול היות והנושא לא טופל למרות שתי פניותיי, אך לצערי הופנתי למרפאת האם בטענה שרק הם יוכלו לסייע לי.
בתאריך ה10/1/2012 שוחחתי עם מרפאת האם ונתבקשתי לשלוח שוב את הטפסים לגבי הביקור במיון אשר לא שולם.
לאחר מציאת הטופס המבוקש בתאריך 13/1/2012 פיקססתי שוב למרפאת האם את החשבון ווידאתי את קבלתו עם אחת הנציגות שענתה לשיחה.
בתאריך 21/3/2012 קיבלתי כתב תביעה מהוצאה לפועל אשר דורש ממני תשלום עבור 715 ש"ח והוצאות משפט, סה"כ 884 ש"ח (רצ"ב כתב התביעה ושובר התשלום).

בתאריך 21/3/2012 פניתי במייל ובפקס לפניות הציבור מרכז ויום לאחר מכן התקבלה תשובה כי פנייתי הועברה לפניות הציבור דן-פ"ת.
כעבור שבוע, היות ולא קיבלתי מענה לפנייתי, פניתי טלפונית לפניות הציבור ושם קיבלה את שיחתי הגברת דינה יורמן אשר טענה כי תנסה לזרז את הטיפול וכי מאוד מוזר לה כי נפתח כנגדי לאחר שנה בלבד תיק הוצל"פ על סכום כזה..
היום, 1/4/2012, נתקבל מייל מגברת יורמן בזה הלשון:
"היי רונית ,
אבקש מהמרפאה להוציא לך מיידית טופס 17 ללא תשלום לכיסוי הביקור ביום 28/1/11 .
המרפאה תשלח לבית החולים את הטופס .
הטופס יכסה את הביקור בלבד (בגובה 666 ש"ח ) ולא את ההצמדות שנוספו מאז .
קבלי התנצלותנו על אי הנוחות שנגרמה לך .
איחוליי לבריאות טובה וחג שמח .
בברכה
דינה יורמן
ע. ממונה על פניות הציבור
מחוז דן -פ"ת"

אינני מבינה מדוע עליי לשאת בהוצאות משפטיות בגין אוזלת היד של מרפאת גבעתיים.
כשביקשתי טופס 17 במרפאה עצמה ופנייתי לא טופלה, פניתי עוד כפעמיים טלפונית ולא טופלתי.
מדוע אני צריכה לשאת בהוצאות תשלום הללו בעוד שכמבוטחת של הכללית מגיע לי טיפול זה ללא עלות וללא כל צורך לערב את פניות הציבור.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שליחת טופס 17 לביה"ח ותשלום הוצאות משפט פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור מחוז דן פ שם ותפקיד:
מענה בכתב נשלח ללקוחה . תגובה:
כנ"ל . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה