פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבונית מקורית שלא מוחזרת אלי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מגדלי ב.ס.ר רח' בן גוריון רמת-גן כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום שבת 24/12/11 הזמנתי שירות מלר"ם לביתי בגלל אישיאס (כאבי גב קשים) שילמתי 200 ש"ח קיבלתי חשבונית העברתי לגבייה מהמושלם\ אך סירבו לשלם. ביקשתי שישלחו את החשבונית המקורית בדואר כי אגבה את הסכום מהביטוח שיש לי במסגרת מקום העבודה שלי. מאז עד היום הזה אני מתקשרת אל המושלם וזה בטיפול.. או שאומרים לי זה נשלח וחזר בגלל שהכתובת לא עודכנה\ או ששלחו בדואר רשום ולחכות ... ואני מחכה עד היום הזה. כולל מעורבות המזכירות של מרפאת האם ברח' המיתר ברמת-גן. אנא , שמישהו יאמר לי איך קורה שכל הפרסומים שלהם מגיעים אלי בדואר בלעי שום בעיות\ איך קורה שהם רוצים לצרפני למושלם ולפלטינום הם מוצאים את כתובתי ?! מדוע הם לא מחזירים לעי את החשבונית המקורית שלי ע"ס 200 ש"ח ??? הם הרי לא משלמים תמורתה אז הביטוח שלי כן ישלם. אודה על תשובתכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור כללית מוש שם ותפקיד:
מבדיקה שערכנו עולה כי לאור בקשתה, החשבונית נשלחה אל הלקוחה חזרה כבר בתאריך 12.2.2012 בדואר רשום אל הכתובת שהיתה מעודכנת במערכת. יחד עם זאת, המכתב חזר אל משרדנו. נציגי מחלקת התביעות ניסו ליצור קשר טלפוני עם הלקוחה מספר פעמים. בעקבות פניה של הלקוחה אל מוקד השירות עודכנה הכתובת ובתאריך 9.4.2012 נשלחה אליה החשבונית שוב בדואר רשום והגיעה ליעדה עפ"י דואר ישראל בתאריך 15.4.2012.
אנו תקווה כי המשך הקשר בינה ובין "כללית מושלם" יהיה לשביעות רצונה.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה