פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל, חוסר מקצועיות, חוסר כבוד. נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
אנו לקוחות של קופת חולים כללית, בעלי כרטיסי כללית מושלם. לבתי בת 8 חודשים היה חום 39 מעלות מיום ראשון 8.04 ביום שני ניגשתי לרופאת ילדים במרפאת אשלים ראשל''צ. רופאה בדקה את התינוקת, לא מצאה כלום ואמרה שבמידה והחום לא יורד להגיע ביום רביעי לבדיקת דם ונתנה אפניה. 
חום לא ירד והגעתי לבמרפאה עם תינוקת חולה לעשות בדיקת דם ביום רביעי בבוקר 11\04.  אבל אחות סירבה לבצע בדיקה, היא אמרה שמעבדה לא עובדת בחול המועד ושהיא מקבלת רק מקרים דחופים למרות שיש לי אפניה. ניגשתי למנהל המרפא ד''ר קלמנוביץ והסברתי לו את המצב. להפתעתי קיבלתי אותה תשובה. הוא גם אמר שרופאת ילדים טעתה, היא לא הייתה צריכה להפנות אותנו לעשות בדיקות בחול המועד. דיבור שלו היה מאוד מזלזל ומעליב, הוא כעס עליי והטיל ספק שיש לתינוקת חום בלי אפילו לבדוק אותה. מנהל המרפאה לא הציע שום פיתרון ואפילו לא ניסה לעזור לי. לא ציפתי ליחס כזה משפיל ואדיש מצד מנהל המרפאה ,שתפקידו לעזור לאנשים חולים ולפתור בעיות מהסוג כזה.
אחרי כמה וויכוחים אחות הסכימה לבצע בדיקה, ובאותו יום קיבלתי תשובה. מסתבר שלתינוקת יש זיהום חיידקי שמחייב טיפול אנטיביוטי. 
עלבון סוג הנזק :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור- הנהלה רא שם ותפקיד:
הצטערנו ללמוד על השתלשלות האירוע. מהברור שערכנו עולה כי בחול המועד בוצעו בדיקות דם דחופות בלבד. בעת הגעתה של הלקוחה לא היה ברור כי מדובר בבדיקה דחופה, ומשהוברר הענין בוצעה הבדיקה.
הרופא הדגיש כי לא היה בכוונתו לנהוג בזלזול כלפי המבוטחת וצר לו על תחושתה. אנו מקווים כי השירות להבא יהיה לשביעות רצונה.
תגובה:
צר לנו על השתלשלות הארוע וחוסר שביעות רצון הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה