פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת טיפול נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים התלוננתי על פטריה שגדלה לי מתחת לציפורן ביד ימין.
הייתי אצל רופא עור והוא שלח אותי לבדיקות. נאמר לי שתוצאות יגיעו תוך חודש
ואמרו שיצרו איתי קשר ויקראו לי להמשך טיפול. לא יצרו קשר ואין שום תשובות.
מה לקוח שמשלם כל כך הרבה כסף על בריאות צריך לעשות כדי לקבל שירות וטיפול הולם לבעיה חמורה. בנוסף נא להעביר לכללית שאם לא אקבל טיפול מיידי אני מתכוון לתבוע אותם מאחר שנראה לי שאותה ציפורן מתחילה להדביק את האחרות. זו ממש עוגמת נפש. אנא עיזרו לי אני חסר אונים ואובד עצות. חשבתי שאולי הציפורן תיפול ושזה אולי לא פטרייה אבל כל הסממנים מראים שזו פטרייה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול בפטרייה באופן מיידי פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה