פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשת קבלת מכתב דמי השתתפות ביקור רופא נושא התלונה:
קרמניצר אורי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
ארצי מוקד *2700 כתובת:
תיאור הבעיה:
מזה כחודש וחצי אני מבקש ממוקד *2700 לקבל מכתב בגין תשלום שקיבלתי עבור ביקור אצל דוקטור יעקב פאר ממחלקת עינים בבית החולים הדסה ים וזאת לצורך המשך תשלום מחברת הבטוח פרטית. לטעתם המכתב נשלח ובפועל לא הגיע כלום. ביקשתי לקבל פקס לטענת המוקדנית משך הוצאת פקס הוא 5 ימי עסקים. לאן הגענו.
עיכוב קבלת כסף סוג הנזק :
טיפול - רק שליחת מכתב. פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור כללית מוש שם ותפקיד:
תחילה ברצוני להתנצל על השתלשלות האירועים המתוארים ובאם מר קרמניצר קיבל רושם מוטעה מתוכנית "כללית מושלם". מטרתנו הראשונה היא לקוחות מרוצים ואנו עושים את כל המאמצים על מנת להשיג מטרתנו זו.
מבדיקה שערכתי עולה כי תביעתו של מר קרמניצר בגין הייעוץ אושרה ומכתב נשלח אליו עוד בתאריך 29.2.2012.
לאור פנייתו החוזרת, נשלח אליו המכתב שנית.
אנו תקווה כי המשך הקשר בין מר קרמניצר ובין "כללית מושלם" יהיה לשביעות רצונו.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה