|
|
|
|
|
|
בקשת קבלת מכתב דמי השתתפות ביקור רופא |
נושא התלונה: |
קרמניצר אורי |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ארצי מוקד *2700 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
מזה כחודש וחצי אני מבקש ממוקד *2700 לקבל מכתב בגין תשלום שקיבלתי עבור ביקור אצל דוקטור יעקב פאר ממחלקת עינים בבית החולים הדסה ים וזאת לצורך המשך תשלום מחברת הבטוח פרטית. לטעתם המכתב נשלח ובפועל לא הגיע כלום. ביקשתי לקבל פקס לטענת המוקדנית משך הוצאת פקס הוא 5 ימי עסקים. לאן הגענו.
|
עיכוב קבלת כסף |
סוג הנזק : |
טיפול - רק שליחת מכתב. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קופת חולים כללית שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור כללית מוש |
שם ותפקיד: |
תחילה ברצוני להתנצל על השתלשלות האירועים המתוארים ובאם מר קרמניצר קיבל רושם מוטעה מתוכנית "כללית מושלם". מטרתנו הראשונה היא לקוחות מרוצים ואנו עושים את כל המאמצים על מנת להשיג מטרתנו זו.
מבדיקה שערכתי עולה כי תביעתו של מר קרמניצר בגין הייעוץ אושרה ומכתב נשלח אליו עוד בתאריך 29.2.2012.
לאור פנייתו החוזרת, נשלח אליו המכתב שנית.
אנו תקווה כי המשך הקשר בין מר קרמניצר ובין "כללית מושלם" יהיה לשביעות רצונו. |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|