פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות הקבלת טופסי 17 לבני הנכה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הרצל רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
בני בן 8 הסובל משיתוק מוחין.
לפני כחודש וחצי עבר ניתוח להארכת גידים ולפני כשבועיים בערך הורידו לו את הגבסים אשר היה עימם כחודש (מיום הניתוח).
מיד לאחר הניתוח בני אמור היה להיות מטופל בפיזיוטרפיה בבי"ח.
פניתי מס' ימים למרפאה ע"מ שיאשרו לי טופסי 17.
מהמרפאה (שדרך אגב מהם אנ י מקבלת טיפול מקסים ואדיב מאוד) פנו הלאה להנהלה ע"מ שיאשרו לנו או טופסי 17 לפיזיוטרפיה כ- 23 טפסים בחודש או טופסי 17 לאישפוז יום בביה"ח.

לא אישרו לנו טופסי 17 לאישפוז יום אלא טופסי 17 לפיזיוטרפיה.
אושר לנו כ- 20 טופסי 17 לפיזיוטרפיה - דהיינו לפחות מחודש.

אני כבר כשנתיים במרפאה הנ"ל ובכל בקשה שלי אליהם להנפיק טופסי 17 הם פונים לאישור לאדון בשם גריגורי אשר הינו פיזיוטרפיסט ראשי שבכ- 80% מהבקשות שלי הוא דוחה ולא מאשר ורק כאשר אני פונה לקשרי לקוחות של כללית או לפניות הציבור זה מאושר לי.

לא מקובל עלי שמר גריגורי אשר יושב לו במשרדו הממוזג יחליט באופן שרירותי לא לאשר טופסי 17 מסיבות כאלה ואחרות.

אני לא חושבת שאני כאמא לילד נכה צריכה את כל הריצות והבירוקרטיה הזו מול הקופ"ח מה גם שבסוף אחרי הרבה פניות הלאה זה מאושר.

למה מלכתחילה לדחות את בקשותיי.

אודה לעזרתכם.

תודה
לפנות להנהלת קופ"ח כליית שידעו את מי הם מעסיקים שם. פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור מחוז דן-פ שם ותפקיד:
תשובה נשלחה ישירות לפונה הביתה תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה