פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ופוגעני וסירוב לתת מידע - שולחת תלונה שוב, לאחר שלא קיבלתי שום מענה!!! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
תאריך שליחה מקורי - 21/3/2012

הנדון: תלונה על דוקטור אורית ברדיצ'ב מנהלת מחלקת אנדוקרינולוגיה, מרפאת לין, חיפה

ב- 20/3/2012 הגעתי לדוקטור אורית ברדיצ'ב, מנהלת מחלקת אנדוקרינולוגיה במרפאת לין כמלווה של בתי.
במהלך הפגישה דוקטור ברדיצ'ב שאלה האם יש קרוב משפחה שסובל מבעיות בבלוטת התריס, ואני הזכרתי את אימי שהיא מטופלת של דוקטור ברדיצ'ב.
כתגובה, דוקטור ברדיצ'ב שאלה האם אכלתי את כל האוכל שיש לאימי בבית, והיא אף טרחה לפרט ולהסביר שאימי רזה כמו מקל ולכן נראה כאילו אכלתי לה את כל האוכל.
אמנם אני שוקלת יותר מאימי, אבל לדוקטור ברדיצ'ב אין שום זכות לפנות אלי בצורה כה פוגענית ומשפילה.
בתי ואני התעלמנו מההערה המעליבה, וניסינו להמשיך לפרוש את ההיסטוריה הרפואית של בתי. דוקטור ברדיצ'ב התבלבלה בפרטים ובתאריכים, והיא החלה לצעוק עלי ועל בתי, ולהאשים אותנו שאנחנו מסתירות ממנה מידע, ומשנות את הפרטים כל הזמן והיא איננה יכולה לקבוע אבחנה.
כפי שניתן להבין ממכתב זה, אינני סובלת מבעיות התנסחות, וגם בתי דוברת עברית ברהיטות. לא הייתה לנו כל סיבה להסתיר מידע, להפך, בתי פנתה אל דוקטור ברדיצ'ב לצורך התייעצות, וניסינו להעביר לה את כל המידע הרפואי שברשותנו.
לבתי וגם לי נראה שדוקטור ברדיצ'ב התכעסה שלא לצורך. ניסיתי לומר לה שיש לנו הרבה אינפורמציה להעביר ואנחנו מנסות לעשות זאת בשלבים ובאופן מסודר, ובתי אמרה, בנימוס וברוגע: גברת, אין צורך להתעצבן.
בשלב הזה דוקטור ברדיצ'ב החלה לצעוק על בתי. היא צעקה: את לא תקראי לי גברת! את לא תדברי אלי ככה! עוד פעם אחת תקראי לי גברת ואני אגרש אותך מהחדר!
בתי הדגישה כי היא לא התכוונה להעליב והיא מדברת במלוא הכבוד, אבל דוקטור ברדיצ'ב מיאנה להירגע.
אינני מבינה, האם המילה "גברת" היא מילת גנאי?
האם העובדה שבתי פנתה אל הדוקטור בתואר "גברת" ולא בתואר "דוקטור" מהווה עילה לגרש אותנו מהחדר?

לאחר הצעקות הללו בתי חשה מאוימת, וביקשה להמשיך את הטיפול אצל רופא אחר.
דוקטור ברדיצ'ב החלה לסכם את השתלשלות העניינים כולל העובדה שבתי פנתה אליה בתואר גברת, ובזמן שהיא כתבה בתי ואני המתנו בסבלנות ובשקט. בינתיים נכנסה לחדר רופאה אחרת.
דוקטור ברדיצ'ב ביקשה שנמתין בחוץ בזמן שהיא מעבירה לרופאה השנייה את התיק.
לבתי וגם לי לא היה ברור מדוע חוסר השקיפות, למה איננו יכולות להיות נוכחות בחדר בזמן העברת המידע. לאור ההתנהלות הברוטאלית של דוקטור ברדיצ'ב במהלך פגישתנו לא סמכנו עליה כי תעביר את המידע בצורה אובייקטיבית. בתי אמרה לדוקטור ברדיצ'ב שאין צורך להעביר את התיק, והיא תפנה לרופא אחר בכוחות עצמה.
דוקטור ברדיצ'ב פנתה אלינו שוב, בנוכחות הרופאה הנוספת ואמרה שהיא יודעת בדיוק מהי המחלה ממנה בתי סובלת. כמובן שמיד ביקשתי לדעת מהי המחלה הנ"ל, אולם דוקטור ברדיצ'ב סירבה לומר במה מדובר וענתה לי במילים הללו: אני לא רוצה להגיד. היא כבר לא הפציינטית שלי ואני לא רוצה להגיד.

זוהי התבטאות שמתאימה לתגרנית בשוק ולא למנהלת מחלקה רפואית!
זוהי התנהגות שאינה עולה בקנה אחד עם האתיקה הרפואית של קופת חולים כללית, ובכלל!

בתי ואני מזועזעות ומושפלות. כבודנו נרמס בגסות ובאלימות.
התייחסנו לדוקטור ברדיצ'ב בנימוס, לא הרמנו את הקול, וניסינו להסביר לה את המצב כמיטב יכולתנו. לא הייתה לה שום הצדקה ללגלג עלינו, ולהתעלל ברגשותינו באופן כה אכזרי.
בתי ואני עומדות על כך שדוקטור ברדיצ'ב תעביר אלינו מיידית את כל המידע שיש ברשותה בנוגע למחלתה של בתי. כמו כן, אנחנו דורשות לקבל מכתב התנצלות.

בברכה,
חגית אורון
עלבון סוג הנזק :
התנצלות, והעברת המידע שיש ברשותה בנוגע למחלה של בתי. פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
דורית חזן -יניב - ממונ שם ותפקיד:
צר לי על שיצאת לא שבעת רצון מהרופאה , הנושא יועבר לבדיקת המומנים.
תגובה:
יועבר לבדיקת ממונים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה