פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ייחס מזלזל בשירותי בריאות כללית סניף צהל ראש העין נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב, לפני כשבועיםי התלוננתי על המצב הקשה ששורר בקופת חולים כללית סניף צהל בראש העין, ונראה כי פנייתי נפלה לאוזניים ערלות שכן דבר לא נעשה. היום לתדהמתי נודע לי שיש הנחייה חדשה לפיה לא ניתן להיכנס לרופא המשפחה אם אין תורים אלא עליי ללכת לאחות שתיתן הפנייה למיון. עוד נודע לי שבינתים נוהל כה מיושם רק בראש העין, האם נפלתם על כל הראש? האם אדם עם כאבי גרון צריך להיטרטר עד המיון ועוד לחזור עם עוד מחלות?? האם הם מנצלים את העובדה שבסניף הנ"ל רוב המבוטחים הינם אנשים קשישים שלא מסוגלים להלין על כל הגזרות שהם גוזרים עליהם? אני לא אשקוט ולא אנוח עד שיתחילו לטפל ברצינות בקופה הנ"ל אפילו אם צריך אגיש תביעה משפטית, העיקר שהזלזול ייפסק. מקווה שהפעם אפול לאוזניים קשובות. אגב, עד היום, אין רופא אורטופד בקופה, בנוסף, יש רק רופא א.א.ג. אחד שהתורים אליו זה עוד חודש כך גם לגבי רופאת נשים ורופאת עיניים. נא טפולכם הדחוף!!!

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
מילנר בעז מנהל מרפאת ר שם ותפקיד:
התלונה מתבססת על חסר הבנה בסיסי ודיסאינפורמציה.
טריאז אחיות הוא נוהל כתוב ונועד לזהות חולים דחופים מתפרצים ללא תור,
במטרה לכוונם לטיפול מיידי לפי הצורך, כולל מצבי אא"ג. הפניה למיון על ידי אחיות רק ואך ורק כאשר אין במרפאה רופאים זמינים, ורק כדי להציל חיים.
כל הרופאים כולל המומחים כאשר נמצאים במרפאה, תמיד מוכנים לקבל מקרים דחופים!!! חולים לא דחופים המבקשים יעוץ וטיפול שגרתי כגון אאג ואחרים, במידה ואינם זמינים בזמן סביר, אפשר לפנות למרפאות מומחים אחרות באזור. בנגוד לטענה, יש במרפאה אורטופד כבר יותר משבועיים. יתרה מזאת, הוספנו גם שרותי נשים ואורולוג.
תגובה:
נבדקת אפשרות פתיחת מוקד בראש העין כדי לשחררהעומס הרב של פניות מתפרצים כולל אורחים, תוך תאום עם מוקד הכוונות אורחים ממוקד *2700. הובהר גם תפקיד הרופא התורן בהתאם להסכם הרופאים החדש.
נוהלי טריאז הובהרו לצוות המרפאה, כולל דיון עם ההנהלה ,שכל הכוונה למיון תתבצע רק על ידי רופאי המרפאה, תוך התייעצות עם הסיעוד. נמשיך לשפר את עבודת הצוות ברוח אינטרדיסיפלינרית.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה